Popis produktu Kolo Giant Anthem Advanced Pro 2 29 0 Eagle Rainbow Black / Black, 2020
Kolo Giant Anthem Advanced Pro 2 29 0 Eagle Rainbow Black / Black, 2020
Nekompromisní celoodpružený závodní stroj navržený podle současných trendů v XC, taková je základní charakteristika modelu Anthem Advanced Pro 29. Tento celokarbonový skvost bude excelovat jak v technicky náročných pasážích a rychlých sjezdech, tak i v prudkých výjezdech.
Při vývoji tohoto modelu bylo naším cílem vytvořit kolo, které poskytne ty nejlepší jízdní vlastnosti pro závodní XCO a XCM, s ohledem na to, že dnešní XC tratě jsou technicky velmi náročné. Anthem 29 je tedy delší a nižší pro co nejlepší jízdní pozici při agresivní jízdě v technickém terénu, překvapí vás ale také jeho vysoká efektivita ve stoupáních díky kratší zadní stavbě. Jak se na závodní kolo sluší a patří, rám je celý vyroben z karbonu, tedy včetně zadní stavby, a karbonové je i jednodílné horní vahadlo. Naše patentované odpružení Maestro využívá uchycení tlumiče trunnion mount s nižším převodovým poměrem, což umožňuje použití nižšího tlaku v tlumiči a výsledkem je ještě vyšší citlivost odpružení a lepší útlum. Zdvih zadní stavby je pro XC zcela optimálních 90 mm, vidlice poskytuje o 10 mm více. Dva ze tří nabízených modelů mají dálkové uzamykání vidlice i tlumiče, přičemž u top modelu Anthem Advanced Pro 29 0 je ovládání odpružení elektronicky řízené (FOX Live Valve). Cenově nejdostupnější Anthem Advanced Pro 29 2 má dálkové zamykání jen pro vidlici, ovšem rám je pro případný upgrade na dálkový lock-out tlumiče připraven (v rámu je otvor pro bowden). Všechny tři nabízené modely mají moderní systém řazení 1x12 s širokým rozsahem převodů a zmínit bychom měli také špičková zapletená kola Giant WheelSystems s karbonovými ráfky a Boost osami – kola jsou již z výroby v bezdušové úpravě, což přináší lepší jízdní vlastnosti a snižuje riziko defektu.
HLAVNÍ PŘEDNOSTI
Skvělé odpružení Maestro
Plně aktivní zadní odpružení Maestro, které u tohoto modelu poskytuje 90 mm zdvihu, je citlivé ke všem typům nerovností, jízda v terénu tak bude mnohem příjemnější a plynulejší. A navíc u tohoto systému, který funguje na principu virtuálního (plovoucího) středu otáčení zadní stavby, nedochází k nežádoucímu pohupování při šlapání – díky tomu při jízdě neztrácíte energii a jedete plynuleji, rychleji a s menší námahou.
Moderní XC geometrie
Anthem 29 je delší a nižší pro co nejlepší jízdní pozici při agresivní jízdě v technickém terénu. Hlavový úhel je 69°, vidlice je tedy více položená, sedlový úhel je 73,5°. Vysoká efektivita ve stoupáních je zajištěna díky kratší zadní stavbě (438 mm).
Karbonový rám Advanced Composite
Výrobou karbonových rámů se zabýváme již více než 30 let a v tomto oboru jsme celosvětovým lídrem. Všechny naše karbonové rámy vznikají ze surových materiálů nejvyšší kvality v našich vlastních továrnách, což nám umožňuje mít nad celým výrobním procesem maximální možnou kontrolu.
Velikosti | S, M, L, XL |
---|---|
Barva | Rainbow Black / Black |
Rám | Advanced Composite, celokarbonový (včetně zadní stavby), odpružení Maestro, zdvih 90 mm |
Vidlice | FOX 32 Float SC Factory Live Valve, systém elektronicky řízeného odpružení, zdvih 100 mm, FIT4 tlumení, Boost pevná osa 110x15 mm (KaBolt) |
Tlumič | FOX Float Factory Live Valve, systém elektronicky řízeného odpružení |
Řídítka | Giant Contact SLR XC Flat, karbonová, 750x31,8 mm |
Představec | Giant Contact SLR, composite |
Sedlovka | Giant Contact SLR, karbonová, 27,2 mm |
Sedlo | Giant Contact SLR (Forward), karbonové ližiny a základna |
Pedály | - |
Řazení | SRAM XX1 Eagle, převody 1x12 |
Přesmykač | - |
Přehazovačka | SRAM XX1 Eagle |
Brzdy | SRAM Level Ultimate |
Brzdové páky | SRAM Level Ultimate |
Kazeta | SRAM Eagle, 10-50 zubů |
Řetěz | SRAM XX1 Eagle |
---|---|
Kliky | SRAM XX1 Eagle DUB, převodník 34 zubů |
Středové složení | SRAM DUB, press fit |
Ráfky | Giant XCR-0 29 Composite WheelSystem, karbonové ráfky |
Náboje | Giant XCR-0 29 WheelSystem, Boost pevné osy 110x15 a 148x12 mm |
Dráty | Giant XCR-0 29 WheelSystem |
Pláště | Maxxis Rekon Race EXO TR, 29x2.25, bezdušové |
Doplňky | příprava na bezdušový provoz |
Hmotnost | Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění skutečné hmotnosti kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. Zvážit je ale třeba i konkurenční model, abyste získali údaj, který odpovídá skutečnosti. |
Technologie:
Pokročilé kompozitní technologie
Surový uhlíkový materiál Giant High Performance Grade se používá k výrobě tohoto vlastního rámového materiálu v naší vlastní továrně na kompozity s vysokým poměrem tuhosti k hmotnosti. Přední trojúhelník těchto rámců je sestaven a formován jako jeden souvislý kus v proprietárním výrobním procesu zvaném Modified Monocoque Construction.
Pokročilá kovaná kompozitní technologie
Dosavadní stav techniky Vysokotlaký formovací proces se používá k výrobě složitých uhlíkových vláken ve tvaru komplexu, které jsou lehčí, tužší a pevnější než podobné komponenty vyrobené z hliníku. Tato technologie se používá v kritických výkonových částech, jako jsou například kolébkové závěsy Maestro Suspension.
Odpružení Maestro
Systém Maestro je založen na pečlivém umístění čtyř hlavních čepů, které neutralizují umístění zadní brzdy, čeká na nádrže systém plně citlivý ke všem typům nerovností, a to bez nepřátelského pohupování při šlapání.
OverDrive
Originální obří roura s technologií vidlic Giant. Navržena tak, aby poskytovala přesný výkon řízení vpředu, nadměrná ložiska náhlavních souprav systému (1 1/4 ”dolní a 1 1/8” horní pro silnici, 1 1/2 ”dolní a 1 1/8” horní pro hory) a zužující se spojovací trubka pracuje ve spojení s cílem zajistit optimální tuhost řízení.
Bezdušový systém
Méně pneumatik. Větší trakce. Menší valivý odpor a plynulejší a rychlejší jízda. Giant's Tubeless System usnadňuje využití všech těchto výhod než kdy dříve.
VÝBĚR VELIKOSTI A GEOMETRIE
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační. Doporučujeme výběr velikosti konzultovat u vašeho autorizovaného prodejce Giant / Liv a velikost rámu si před nákupem kola vyzkoušet.
S | M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY (mm) | 390 | 440 | 490 | 535 | |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 73,5° | 73,5° | 73,5° | 73,5° | |
DÉLKA HORNÍ TRUBKY (mm) | 590 | 610 | 630 | 650 | |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY (mm) | 95 | 95 | 105 | 115 | |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 69,0° | 69,0° | 69,0° | 69,0° | |
FORK RAKE (mm) | 51 | 51 | 51 | 51 | |
TRAIL (mm) | 88,9 | 88,9 | 89 | 89 | |
ROZVOR (mm) | 1113 | 1133 | 1154 | 1175 | |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY (mm) | 438 | 438 | 438 | 438 | |
BOTTOM BRACKET DROP (mm) | 45 | 45 | 45 | 45 | |
STACK (mm) | 585 | 585 | 594 | 604 | |
REACH (mm) | 417 | 437 | 454 | 471 | |
VÝŠKA RÁMU OD ZEMĚ (mm) | 747 | 780 | 817 | 843 | |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK (mm) | 780 | 780 | 780 | 780 | |
DÉLKA PŘEDSTAVCE (mm) | 60 | 70 | 80 | 90 | |
DÉLKA KLIK (mm) | 170 | 175 | 175 | 175 | |
ROZMĚR KOL | 29" | 29" | 29" | 29" |