Kolo Giant Trance 2 Biking Red, 2020

Tento produkt je dočasně nedostupný. Zkuste prosím navštívit jednu z následujících kategorií:

Popis produktu Kolo Giant Trance 2 Biking Red, 2020

Kolo Giant Trance 2 Biking Red, 2020

 

Dokonale promyšlená trailová geometrie, skvělé odpružení Maestro a zdvihy 150/140 mm jsou zárukou toho, že model Trance je perfektní bike na technické traily i zábavné singletracky. A když se vám do cesty postaví hodně těžký sjezd nebo naopak extrémně prudký výjezd, bude to výzva, kterou přijmete!

Model Trance je základním pilířem naší nabídky už řadu let a je to jeden z nejoblíbenějších modelů, jaký Giant kdy vyrobil. Zatím poslední generace tohoto všestranného trail biku přináší pečlivě zpracovaný hliníkový rám s karbonovým horním vahadlem, skvělou trail/all-mountain geometrii, 140 mm plně aktivního odpružení Maestro s uchycením tlumiče trunnion mount pro vyšší citlivost odpružení a lepší útlum, přední zdvih 150 mm, Boost osy a teleskopickou sedlovku. Všechny tři nabízené modely jsou osazeny moderním systémem řazení 1x12 s širokým rozsahem převodů a již z výroby jsou připraveny na bezdušový provoz, což přináší nejen lepší jízdní vlastnosti, ale také mnohem menší riziko defektu. Na rámu kola samozřejmě nechybí uchycení ISCG-05 pro dodatečnou montáž vodítka řetězu.

Hlavní přednosti

Skvělé odpružení Maestro

Plně aktivní zadní odpružení Maestro, které u modelu Trance poskytuje 140 mm zdvihu, je citlivé ke všem typům nerovností, jízda v terénu tak bude mnohem příjemnější a zábavnější. A navíc u tohoto systému, který funguje na principu virtuálního (plovoucího) středu otáčení zadní stavby, nedochází k nežádoucímu pohupování při šlapání – díky tomu při jízdě neztrácíte energii a jedete plynuleji, rychleji a s menší námahou.

Hliníkový rám ALUXX SL

Hliníkový rám z naší špičkové slitiny ALUXX SL je vyráběn v naší vlastní továrně. Díky tomu jsou všechny fáze výrobního procesu důkladně sledovány, aby každý rám, který opustí výrobní linku, splňoval vysoké standardy pro kvalitu a stanovené přísné tolerance pro hliníkové rámy.

Karbonové horní vahadlo

Horní vahadlo odpružení Maestro je vyrobené z jednoho kusu karbonového kompozitu. Hlavní podstatou této technologie (Advanced Forged Composite) je vícesměrová karbonová konstrukce a inovativní proces formování extrémně vysokým tlakem. Výsledný produkt je lehčí a zároveň tužší a pevnější než stejný výrobek z hliníku nebo běžného kompozitu.

 

Velikosti S, M, L, XL
Barva barva 1: Biking Red, barva 2: Charcoal
Rám ALUXX SL Aluminum, odpružení Maestro, zdvih 140 mm
Vidlice FOX 34 Rhythm, zdvih 150 mm, GRIP tlumení, Boost pevná osa 110x15 mm
Tlumič FOX Float DPS Performance
Řídítka Giant Connect Trail, 780x31,8 mm
Představec Giant Contact
Sedlovka Giant Contact Switch, teleskopická, 30,9 mm
Sedlo Giant Contact (Neutral)
Pedály -
Řazení Shimano SLX, převody 1x12
Přesmykač -
Přehazovačka Shimano SLX
Brzdy Shimano MT520, 4-pístkové
Brzdové páky Shimano MT501
Kazeta Shimano SLX, 10-51 zubů
Řetěz Shimano
Kliky Shimano SLX, převodník 30 zubů
Středové složení Shimano, press fit
Ráfky Giant AM 27.5, 30 mm vnitřní šířka
Náboje Shimano Boost, Center-Lock, zapouzdřená ložiska, pevné osy 110x15 a 148x12 mm, zadní náboj s ořechem Micro Spline
Dráty Sapim
Pláště vpředu: Maxxis High Roller II EXO TR, 27.5x2.5 WT / vzadu: Maxxis High Roller II EXO TR, 27.5x2.4 (bezdušové)
Doplňky příprava na bezdušový provoz
Hmotnost Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění skutečné hmotnosti kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. Zvážit je ale třeba i konkurenční model, abyste získali údaj, který odpovídá skutečnosti.

Technologie:

ALUXX SL Hliníková technologie
Tento vysoce výkonný, nejmodernější hliníkový materiál je vyroben převážně ze slitiny 6011 a poskytuje nejlepší poměr pevnosti k hmotnosti ve své třídě. Tyto rámečky také obsahují jedinečné svařovací technologie pro vysoce výkonnou kvalitu jízdy.

Pokročilá kovaná kompozitní technologie
Dosavadní stav techniky Vysokotlaký formovací proces se používá k výrobě složitých uhlíkových vláken ve tvaru komplexu, které jsou lehčí, tužší a pevnější než podobné komponenty vyrobené z hliníku. Tato technologie se používá v kritických výkonových částech, jako jsou například kolébkové závěsy Maestro Suspension.

Odpružení Maestro
Systém Maestro je založen na pečlivém umístění čtyř hlavních čepů, které neutralizují umístění zadní brzdy, čeká na nádrže systém plně citlivý ke všem typům nerovností, a to bez nepřátelského pohupování při šlapání.

OverDrive
Originální obří roura s technologií vidlic Giant. Navržena tak, aby poskytovala přesný výkon řízení vpředu, nadměrná ložiska náhlavních souprav systému (1 1/4 ”dolní a 1 1/8” horní pro silnici, 1 1/2 ”dolní a 1 1/8” horní pro hory) a zužující se spojovací trubka pracuje ve spojení s cílem zajistit optimální tuhost řízení.

Bezdušový systém
Méně pneumatik. Větší trakce. Menší valivý odpor a plynulejší a rychlejší jízda. Giant's Tubeless System usnadňuje využití všech těchto výhod než kdy dříve.

VÝBĚR VELIKOSTI A GEOMETRIE

Uvedené hodnoty jsou pouze orientační. Doporučujeme výběr velikosti konzultovat u vašeho autorizovaného prodejce Giant / Liv a velikost rámu si před nákupem kola vyzkoušet.

XS 155 cm - 165 cm
S 163 cm - 172 cm
M 171 cm - 180 cm
L 179 cm - 188 cm
XL 187 cm - 198 cm
bike diagram

 

    XS S M L XL
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY (mm) 370 380 431 482 507
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY 73,5° 73,5° 73,5° 73,5° 73,5°
DÉLKA HORNÍ TRUBKY (mm) 560 580 610 630 655
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY (mm) 100 100 105 130 145
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY 67,0° 67,0° 67,0° 67,0° 67,0°
FORK RAKE (mm) 42 42 42 42 42
TRAIL (mm) 104,2 104,2 104,2 104,2 104,2
ROZVOR (mm) 1109 1129 1160 1183 1209
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY (mm) 435 435 435 435 435
BOTTOM BRACKET DROP (mm) 15 15 15 15 15
STACK (mm) 587 587 591 614 628
REACH (mm) 386 406 435 448 469
VÝŠKA RÁMU OD ZEMĚ (mm) 697 701 723 768 788
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK (mm) 780 780 780 780 780
DÉLKA PŘEDSTAVCE (mm) 40 50 50 50 60
DÉLKA KLIK (mm) 170 170 175 175 175
ROZMĚR KOL 27.5" 27.5" 27.5" 27.5" 27.5"