-
Velikosti
S, M, L, XL
-
Barva
Metallic Black / Black
-
Rám
ALUXX SL-Grade Aluminum front and rear triangles, 120mm Maestro suspension, flip chip, 12x148mm thru-axle
-
Vidlice
Marzocchi Z2, 130mm, GRIP damper, Boost 15x110 Kabolt, 44mm offset, custom tuned for Giant
-
Tlumič
Fox Float DPS Performance, 185/50, custom tuned for Giant
-
Řídítka
Giant Contact TR35, 780x35mm
-
Gripy
Giant Tactal Pro Single S:120mm, M:120mm, L:130mm, XL:130mm
-
Představec
Giant Contact SL 35 S:40mm, M:40mm, L:50mm, XL:50mm
-
Sedlovka
Giant Contact Switch dropper, remote S: 125mm travel / 30.9 x 395mm M: 150mm travel / 30.9 x 440mm L: 170mm travel / 30.9 x 450mm XL: 170mm travel / 30.9 x 450mm
-
Sedlo
Giant Romero
-
Pedály
-
-
Řazení
Shimano Deore, 1x12
-
Přesmykač
-
-
Přehazovačka
Shimano Deore
-
Brzdy
Shimano Deore BR-MT420, hydraulic, Shimano RT-26 rotors [F]180mm, [R]180mm
-
Brzdové páky
Shimano BL-MT401
-
Kazeta
Shimano Deore, 10x51
-
Řetěz
KMC X-12
-
Kliky
Praxis Cadet M24, 30t S:165mm, M:170mm, L:170mm, XL:170mm
-
Středové složení
Praxis, press fit
-
Ráfky
Giant AM 29 tubeless ready sleeve-joint rim, 30mm inner width
-
Náboje
alloy, sealed
-
Dráty
Sapim
-
Pláště
[F] Maxxis Minion DHF 29x2.5 WT, 3C MaxxTerra, EXO, TR [R] Maxxis Aggressor 29x2.5, EXO, TR, tubeless
-
Doplňky
tubeless prepared, 2.6" max tire size, 34t max chainring size
-
Hmotnost
Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci, a uvedené hmotnosti jsou často nepřesné. Pro zjištění přesné hmotnosti kola v dané velikosti je třeba nechat kolo zvážit na prodejně a stejně tak i model konkurenční značky – jedině tak budete mít pro porovnání hmotností přesná čísla.
Vahadlo zadního odpružení je vyrobeno z jednoho kusu karbonového kompozitu. Podstatou pokročilé technologie je vícesměrové uložení karbonových vláken a inovativní výrobní proces tvarování extrémně vysokým tlakem. Výsledný produkt je lehčí a současně tužší a pevnější než stejný výrobek z hliníku.
Nejmodernější hliníkový materiál je vyroben převážně ze slitiny 6011 a poskytuje ve své třídě nejlepší poměr pevnosti a hmotnosti. Rámová sada vznikla unikátní technologií svařování se zaměřením na výkonnostní styl jízdy.
ODPRUŽENÍ MAESTRO
Systém Maestro je založen na pečlivém umístění čtyř základních čepů, které neutralizují působení zadní brzdy, přesto udrží systém plně citlivý ke všem typům nerovností, a to bez nežádoucího pohupování při šlapání.
OVERDRIVE
Původní technologie Giant – oversize sloupek přední vidlice má za cíl zvýšit tuhost přední části rámové sady a řízení pro přesné ovládání kola. Součástí jsou oversize ložiska hlavového složení (spodní 1 1/4" a horní 1 1/8" u silničních kol a spodní 1 1/2" a horní 1 1/8" u MTB kol) a kónický sloupek vidlice pro zajištění optimální tuhosti řízení.
BEZDUŠOVÝ SYSTÉM GIANT
Méně defektů. Lepší přilnavost plášťů. Menší valivý odpor, pohodlnější a rychlejší jízda. Díky bezdušovému systému Giant je snazší než kdy jindy, využívat všech těchto výhod.
FLIP CHIP - MAESTRO
Systém flip chip umožňuje rychle upravit geometrii horského kola vybaveného odpružením Maestro tak, aby geometrie lépe vyhovovala preferovanému typu terénu nebo stylu jízdy. Slouží k tomu excentrické (odsazené, dvoupolohové ) vložky umístěné v horním vahadle odpružení Maestro a jejich otočením měníte především úhel hlavové a sedlové trubky a výšku středu šlapání.