Kolo Giant Contend AR 3, 2022

Tento produkt je dočasně nedostupný. Zkuste prosím navštívit jednu z následujících kategorií:

Popis produktu Kolo Giant Contend AR 3, 2022

Kolo Giant Contend AR 3, 2022

 

CONTEND AR VÁS POVZBUDÍ K NOVÝM CYKLISTICKÝM ZÁŽITKŮM A PROZKOUMÁNÍ DOSUD NEPOZNANÝCH MÍST. JEDNÁ SE O VŠESTRANNÉ A VELMI POHODLNÉ SILNIČNÍ KOLO S HLINÍKOVÝM RÁMEM, KOTOUČOVÝMI BRZDAMI A ŠIRŠÍMI PLÁŠTI. URČENÉ JE PRO VŠECHNY, KDO MAJÍ TOUHU PO DOBRODRUŽSTVÍ A ZÁROVEŇ HLEDAJÍ KOLO, KTERÉ JE CENOVĚ DOSTUPNÉ.

HLAVNÍ PŘEDNOSTI

Hliníkový rám ALUXX a karbonová vidlice

Contend AR je postaven na moderním a lehkém hliníkovém rámu ALUXX s vnitřním vedením bowdenů a integrovanou sedlovou objímkou. Rámy ALUXX, vyráběné z kvalitní hliníkové slitiny v naší vlastní továrně, přinášejí vysokou tuhost a pevnost při nízké hmotnosti. Pro lepší tlumení vibrací a tím i snížení únavy rukou je kolo vybaveno karbonovou vidlicí (karbonový je i sloupek vidlice).

Vysoký komfort

Rám je navržen tak, aby poskytl vysoké pohodlí, a to i na silnicích s horším povrchem. K vyššímu komfortu pomáhá také karbonová sedlovka D-Fuse (na nejnižším modelu hliníková), která díky svému specifickému „D“ tvaru umožňuje mírné „pružení“ a pomáhá tak tlumit vibrace. Nejvyšší ze tří nabízených modelů je osazen také řídítky typu D-Fuse, která ve směru dolů mírně pruží, zatímco nahoru poskytují vysokou tuhost.

Výborná ovladatelnost

Kotoučové brzdy poskytují silný brzdný výkon a plynulou modulaci, což zlepšuje ovládání kola, a to i za proměnlivého počasí. Brzdy jsou upevněny pomocí moderních plochých úchytů flat mount a 12mm pevné osy zajišťují potřebnou tuhost. Sloupek vidlice OverDrive zvyšuje tuhost řízení a tím i zlepšuje ovladatelnost kola. Širší pláště v rozměru 32c (šířka na ráfku 34 mm) jsou bezdušové (kromě Contend AR 3), což přináší lepší jízdní vlastnosti a pomáhá ke snížení rizika defektu.

Specifikace
  • Velikosti
    XS, S, M, M/L, L, XL
  • Barva
    Black Chrome
  • Rám
    ALUXX-Grade Aluminum, disc
  • Vidlice
    Advanced-Grade Composite, full-composite OverDrive steerer, disc
  • Tlumič
    -
  • Řídítka
    Giant Connect XS:40cm, S:40cm, M:42cm, M/L:42cm, L:44cm, XL:44cm
  • Gripy
    Velo cork tape with gel
  • Představec
    Giant Sport XS:80mm, S:90mm, M:100mm, M/L:110mm, L:110mm, XL:110mm
  • Sedlovka
    Giant D-Fuse, alloy, 14mm offset
  • Sedlo
    Giant Approach
  • Pedály
    -
  • Řazení
    Shimano Sora
  • Přesmykač
    Shimano Sora
  • Přehazovačka
    Shimano Sora
  • Brzdy
    Tektro MD-C550, Giant MPH rotors, 160 mm
  • Brzdové páky
    Shimano Sora
  • Kazeta
    Shimano CS-HG400, 11x34
  • Řetěz
    KMC X9
  • Kliky
    Shimano Sora, 34/50 XS:170mm, S:170mm, M:172.5mm, M/L:172.5mm, L:175mm, XL:175mm
  • Středové složení
    cartridge
  • Ráfky
    Giant S-R2 Disc wheelset
  • Náboje
    Giant S-R2 Disc wheelset
  • Dráty
    Giant S-R2 Disc wheelset
  • Pláště
    Giant S-R3 AC, 700x32c (34mm)
  • Doplňky
    38mm max tire size
  • Hmotnost
    Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci, a uvedené hmotnosti jsou často nepřesné. Pro zjištění přesné hmotnosti kola v dané velikosti je třeba nechat kolo zvážit na prodejně a stejně tak i model konkurenční značky – jedině tak budete mít pro porovnání hmotností přesná čísla.

Technologie:

TECHNOLOGIE ALUXX ALUMINUM

Materiál pro výrobu rámů se zaměřením na výkonnostní cyklistiku se vyznačuje slitinou 6061 s jednou zeslabovanými trubkami. Využívá se pro výrobu pevných a lehkých rámových sad pro různé druhy kol a jízdní styly.
 

OVERDRIVE

Původní technologie Giant – oversize sloupek přední vidlice má za cíl zvýšit tuhost přední části rámové sady a řízení pro přesné ovládání kola. Součástí jsou oversize ložiska hlavového složení (spodní 1 1/4" a horní 1 1/8" u silničních kol a spodní 1 1/2" a horní 1 1/8" u MTB kol) a kónický sloupek vidlice pro zajištění optimální tuhosti řízení.
 

DESIGN COMPACT ROAD

Když společnost Giant ve spolupráci s profesionálním týmem ONCE v 90. letech 20. století představila design silničních kol Compact Road, navždy změnila vzhled a pocit z jízdy u výkonnostních silničních kol. Pod úhlem snížená horní rámová trubka (od hlavové trubky k sedlové) vytváří menší přední, a návazně i zadní, rámový trojúhelník a dosahuje tak lehčího a tužšího kola. Usnadňuje také jezdcům s různými proporcemi dosáhnout snáze ideálního posedu.