Popis produktu Kolo Giant Defy Advanced Pro 0 Matte Gunmetal Black / Gloss Black / Gloss Blue, 2020
Kolo Giant Defy Advanced Pro 0 Matte Gunmetal Black / Gloss Black / Gloss Blue, 2020
Silniční modely Defy Advanced Pro jsou ideální kola (nejen) do českých podmínek – nabízejí totiž především vysokou míru pohodlí, kterou na našich ne zrovna hladkých silnicích určitě oceníte, zejména pak při hodně dlouhých vyjížďkách. Defy vás ale překvapí i rychlostí ve stoupáních a tuhostí ve sprintech.
Modely Defy ve srovnání s řadou TCR mají pro pohodlný vytrvalostní posed mírně prodloužený rozvor a nepatrně zvýšenou hlavovou trubku. Vyšší komfort zajišťují také velmi tenké a ploché sedlové vzpěry na zadní stavbě a karbonová sedlovka D-Fuse SL ve tvaru D, která pomáhá tlumit vibrace (umožňuje „pružení“ až 12 mm). Stejnou technologií jako sedlovka jsou vyrobena také karbonová řídítka Giant Contact SLR D-Fuse, která mírně pruží ve směru dolů, zatímco ve směru nahoru poskytují vysokou tuhost. U všech tří nabízených modelů najdete také aero představec Giant Contact SL Stealth, celokarbonovou vidlici a senzor RideSense Bluetooth pro bezdrátový přenos informací o rychlosti a kadenci do kompatibilního cyklopočítače nebo telefonu. Dva vyšší modely jsou vybaveny také měřičem výkonu, v případě top modelu je to Quarq DZero, nižší model Defy Advanced Pro 1 má wattmetr Giant Power Pro. Hydraulické kotoučové brzdy, které najdete u všech modelů řady Defy, poskytují vyšší účinnost a lepší dávkování brzdné síly než brzdy ráfkové, a to i na mokrém povrchu. Samozřejmostí jsou 12mm pevné osy, které zajišťují potřebnou tuhost, a moderní ploché brzdové úchyty flat-mount. Všechny modely Defy mají bezdušová kola a pláště (rozměr 700x32c, v rámu je prostor až na 35c), a to pro snížení rizika defektu a současně lepší jízdní vlastnosti.
HLAVNÍ PŘEDNOSTI
Karbonový rám Advanced Composite
Výrobou karbonových rámů se zabýváme již více než 30 let a v tomto oboru jsme celosvětovým lídrem. Všechny karbonové rámy Giant vznikají ze surových materiálů nejvyšší kvality v našich vlastních továrnách, což nám umožňuje mít nad celým výrobním procesem maximální možnou kontrolu. Vynikající parametry i jízdní vlastnosti rámů Advanced Composite je předurčují k výkonnostnímu i závodnímu použití.
Kotoučové brzdy
Hydraulické kotoučové brzdy poskytují vyšší účinnost a lepší dávkování brzdné síly než brzdy ráfkové, a to i na mokrém povrchu. U všech modelů Defy najdete také 12mm pevné osy, které zajišťují potřebnou tuhost, a moderní ploché brzdové úchyty flat-mount.
Maximální komfort
Modely Defy jsou postaveny na pohodlných karbonových rámech – vyšší komfort zajišťují především tenké a ploché sedlové vzpěry a karbonová sedlovka D-Fuse ve tvaru D, která umožňuje „pružení“ až 12 mm a pomáhá tak tlumit vibrace. Stejnou technologií jako sedlovka jsou vyrobena také karbonová řídítka D-Fuse, která mírně pruží ve směru dolů, zatímco nahoru poskytují vysokou tuhost. K vyššímu pohodlí přispívají také širší bezdušové pláště Giant Gavia Fondo v rozměru 700x32c.
Velikosti | XS, S, M, ML, L, XL |
---|---|
Barva | Matte Gunmetal Black / Gloss Black / Gloss Blue |
Rám | Advanced Composite |
Vidlice | Advanced Composite, karbonový sloupek OverDrive 2, 12mm pevná osa |
Tlumič | - |
Řídítka | Giant Contact SLR D-Fuse, karbonová |
Představec | Contact SL Stealth |
Sedlovka | Giant D-Fuse SL, karbonová |
Sedlo | Giant Contact SL (Neutral) |
Pedály | - |
Řazení | SRAM RED eTap AXS, bezdrátové elektronické řazení, převody 2x12 |
Přesmykač | SRAM RED eTap AXS |
Přehazovačka | SRAM RED eTap AXS |
Brzdy | SRAM RED eTap AXS, hydraulické |
Brzdové páky | SRAM RED eTap AXS |
Kazeta | SRAM RED, 12 rychlostí, 10-33 zubů |
Řetěz | SRAM RED D1 |
---|---|
Kliky | SRAM RED D1 DUB, převodníky 46/33 zubů, wattmetr Quarq DZero |
Středové složení | SRAM DUB, press fit |
Ráfky | Giant SLR-1 Disc Composite WheelSystem, karbonové ráfky |
Náboje | Giant SLR-1 Disc WheelSystem, 12mm pevné osy |
Dráty | Giant SLR-1 Disc WheelSystem |
Pláště | Giant Gavia Fondo 1, 700x32, bezdušové |
Doplňky | senzor RideSense ANT+/Bluetooth |
Hmotnost | Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění skutečné hmotnosti kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. Zvážit je ale třeba i konkurenční model, abyste získali údaj, který odpovídá skutečnosti. |
Technologie:
Pokročilé kompozitní technologie
Surový uhlíkový materiál Giant High Performance Grade se používá k výrobě tohoto vlastního rámového materiálu v naší vlastní továrně na kompozity s vysokým poměrem tuhosti k hmotnosti. Přední trojúhelník těchto rámců je sestaven a formován jako jeden souvislý kus v proprietárním výrobním procesu zvaném Modified Monocoque Construction.
Kompaktní design silnice
Kompaktní silnice, kterou Giant představil s profesionálním týmem ONCE v 90. letech, navždy revoluci vzhledu a dojmu vysoce výkonných silničních kol. Svislá sklonná toptube (od hlavové k sedlové trubce) vytváří menší přední a zadní trojúhelníky pro lehčí a tužší kolo. Také jezdcům všech velikostí usnadňuje dokonalé přizpůsobení.
OverDrive 2
Nejpokročilejší technologie řízených trubek v dnešních obřích kolech. Ložiska náhlavních souprav systému (1 1/2 ”spodní, 1 1/4” horní) a zúžená řídicí trubka fungují harmonicky, aby poskytovaly nejvyšší tuhost řízení, jsou navrženy tak, aby poskytovaly bezprecedentní výkon řízení vpředu.
Technologie D-pojistky
Sedák a řídítka D-Fuse byly navrženy tak, aby fungovaly jako systém, absorbují nárazy a vibrace, takže můžete jet rychleji a rychleji.
RideSense
Integrovaný bezdrátový vysílač dat Giant's Chainstay. Vyjímatelný vysílač odesílá informace o rychlosti kola a kadenci přímo do jakéhokoli počítače kompatibilního s ANT +.
Bezdušový systém
Méně pneumatik. Větší trakce. Menší valivý odpor a plynulejší a rychlejší jízda. Giant's Tubeless System usnadňuje využití všech těchto výhod než kdy dříve.
VÝBĚR VELIKOSTI A GEOMETRIE
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační. Doporučujeme výběr velikosti konzultovat u vašeho autorizovaného prodejce Giant / Liv a velikost rámu si před nákupem kola vyzkoušet.
XS | S | M | ML | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY (mm) | 410 | 445 | 480 | 515 | 535 | 565 | |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 74,5° | 74,0° | 73,5° | 73,0° | 73,0° | 72,5° | |
DÉLKA HORNÍ TRUBKY (mm) | 515 | 530 | 545 | 560 | 575 | 595 | |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY (mm) | 120 | 140 | 160 | 185 | 205 | 225 | |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 70,5° | 71,8° | 72,5° | 72,5° | 72,5° | 72,5° | |
FORK RAKE (mm) | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | |
TRAIL (mm) | 71 | 63 | 58 | 58 | 58 | 58 | |
ROZVOR (mm) | 995 | 995 | 998 | 1010 | 1025 | 1040 | |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY (mm) | 420 | 420 | 420 | 420 | 420 | 420 | |
BOTTOM BRACKET DROP (mm) | 75 | 75 | 75 | 70 | 70 | 70 | |
STACK (mm) | 522 | 546 | 567 | 586 | 605 | 624 | |
REACH (mm) | 370 | 374 | 377 | 381 | 390 | 398 | |
VÝŠKA RÁMU OD ZEMĚ (mm) | 731 | 760 | 786 | 816 | 835 | 856 | |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK (mm) | 400 | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 | |
DÉLKA PŘEDSTAVCE (mm) | 80 | 90 | 100 | 100 | 110 | 110 | |
DÉLKA KLIK (mm) | 170 | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 | 175 | |
ROZMĚR KOL | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C |