Popis produktu Kolo Giant Glory 1 Chameleon Saturn, 2020
Kolo Giant Glory 1 Chameleon Saturn, 2020
Glory je nekompromisní sjezdový speciál, který umí vyhrávat! Určen je nejen na závodní tratě, spoustu zábavy s ním zažijete také v bikeparku, kde vám sice neběží časomíra jako při DH závodech, ale chcete maximálně využít celodenní lístek na lanovku.
Ve světě závodního downhillu rozhodují i sebemenší rozdíly. Jezdci továrního týmu Giant to moc dobře vědí, a proto se sami podíleli na zdokonalování legendárního DH modelu Glory. Pro výrobu rámu je použito hliníkové slitiny ALUXX SL, která je zárukou nízké hmotnosti rámu při zachování jeho potřebné tuhosti a pevnosti. Plně aktivní odpružení Maestro nabízí až 203 mm zdvihu a žehlí precizně malé i velké nárazy. Dokonale vyladěná závodní geometrie přináší úhel hlavy 63°, delší rozvor a nižší střed pro co nejvyšší stabilitu. Ovládání v extrémně náročném terénu zlepšuje také masivní hlava OverDrive a pevné osy 20x110 mm (Boost DH) a 12x150 mm. Pokud jde o výbavu, nenechali jsme nic náhodě a vybrali osvědčené a maximálně spolehlivé komponenty. Zmínit bychom měli extrémně bytelné ráfky DT Swiss EX 471 zapletené na nábojích Giant PDH (vpředu) a DT Swiss 240 (vzadu). Precizní a rychlou volbu převodů zajistí řazení a přehazovačka SRAM GX DH, řetěz na svém místě ohlídá i v tom nejrozbitějším terénu vodítko MRP G4. Vysoký brzdný účinek dodají čtyřpístkové brzdy SRAM Code R s kotouči 200 mm. Perfektní kontakt s povrchem zajistí bezdušové pláště Maxxis, vpředu Minion DHF 2.5 WT, vzadu Minion DHR II 2.4 WT, oba ve specifikaci 3C Maxx Grip DH casing.
HLAVNÍ PŘEDNOSTI
Skvělé odpružení Maestro
Náš patentovaný systém odpružení Maestro funguje na principu virtuálního (plovoucího) středu otáčení zadní stavby. V praxi to znamená, že zadní stavba (se zdvihem 203 mm) žehlí všechny nerovnosti i pod silným brzděním – díky tomu jedete plynuleji a rychleji a jízda v náročném terénu je tak mnohem příjemnější a zábavnější.
Hliníkový rám ALUXX SL
Lehký a zároveň vysoce pevný hliníkový rám z naší špičkové slitiny ALUXX SL je vyráběn v naší vlastní továrně. Díky tomu jsou všechny fáze výrobního procesu důkladně sledovány, aby každý rám, který opustí výrobní linku, splňoval vysoké standardy pro kvalitu a stanovené přísné tolerance pro hliníkové rámy.
Závodní geometrie
Precizně vyladěná závodní geometrie byla navržená ve spolupráci s jezdci továrního DH týmu Giant. Můžete se tedy spolehnout na perfektní ovladatelnost kola jak ve vysokých rychlostech, tak i v těch nejnáročnějších technických pasážích.
Velikosti | S, M, L |
---|---|
Barva | Chameleon Saturn |
Rám | ALUXX SL Aluminum, odpružení Maestro, zdvih 203 mm |
Vidlice | FOX 40 Float Performance Elite, GRIP 2 tlumení, zdvih 200 mm, Boost DH pevná osa 110x20 mm |
Tlumič | FOX DHX2 Performance Elite |
Řídítka | TruVativ Descendant DH, 800x35 mm, 25 mm zvýšení |
Představec | TruVativ Descendant 35, Direct Mount |
Sedlovka | Giant Contact SL, 30,9 mm, nulový offset |
Sedlo | Giant Contact (Forward) |
Pedály | N/A |
Řazení | SRAM GX DH, převody 1x7 |
Přesmykač | - |
Přehazovačka | SRAM GX DH |
Brzdy | SRAM Code R, kotouče 200 mm |
Brzdové páky | SRAM Code R |
Kazeta | SRAM XG-795 DH, 10-24 zubů |
Řetěz | KMC X11EL-1 |
---|---|
Kliky | TruVativ Descendant DH DUB, převodník 34 zubů, vodítko řetězu MRP G4 |
Středové složení | SRAM DUB |
Ráfky | DT Swiss EX 471, bezdušové |
Náboje | vpředu: Giant PDH, Boost DH pevná osa 110x20 mm, zapouzdřená ložiska / vzadu: DT Swiss 240, pevná osa 150x12 mm |
Dráty | DT Swiss |
Pláště | vpředu: Maxxis Minion DHF 3C Maxx Grip TR, DH casing, 27.5x2.5 WT / vzadu: Maxxis Minion DHR II 3C Maxx Grip TR, DH casing, 27.5x2.4 WT (bezdušové) |
Doplňky | příprava na bezdušový provoz |
Hmotnost | Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění skutečné hmotnosti kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. Zvážit je ale třeba i konkurenční model, abyste získali údaj, který odpovídá skutečnosti. |
Technologie:
ALUXX SL Hliníková technologie
Tento vysoce výkonný, nejmodernější hliníkový materiál je vyroben převážně ze slitiny 6011 a poskytuje nejlepší poměr pevnosti k hmotnosti ve své třídě. Tyto rámečky také obsahují jedinečné svařovací technologie pro vysoce výkonnou kvalitu jízdy.
Odpružení Maestro
Systém Maestro je založen na pečlivém umístění čtyř hlavních čepů, které neutralizují přítomnost zadní brzdy, čeká na nádrže systém plně citlivý ke všem typům nerovností, a to bez nepřátelského pohupování při šlapání.
OverDrive
Originální obří roura s technologií vidlic Giant. Navržena tak, aby poskytovala přesný výkon řízení vpředu, nadměrná ložiska náhlavních souprav systému (1 1/4 ”dolní a 1 1/8” horní pro silnici, 1 1/2 ”dolní a 1 1/8” horní pro hory) a zužující se spojovací trubka pracuje ve spojení s cílem zajistit optimální tuhost řízení.
Bezdušový systém
Méně pneumatik. Větší trakce. Menší valivý odpor a plynulejší a rychlejší jízda. Giant's Tubeless System usnadňuje využití všech těchto výhod než kdy dříve.
VÝBĚR VELIKOSTI A GEOMETRIE
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační. Doporučujeme výběr velikosti konzultovat u vašeho autorizovaného prodejce Giant / Liv a velikost rámu si před nákupem kola vyzkoušet.

S | M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY (mm) | 410 | 430 | 440 | 450 | |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 55,3° | 63,6° | 63,6° | 63,6° | |
DÉLKA HORNÍ TRUBKY (mm) | 569 | 584 | 620 | 635 | |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY (mm) | 104 | 104 | 109 | 109 | |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 63,0° | 63,0° | 63,0° | 63,0° | |
FORK RAKE (mm) | 48 | 48 | 48 | 48 | |
TRAIL (mm) | 128,8 | 128,8 | 128,8 | 128,8 | |
ROZVOR (mm) | 1207 | 1219 | 1257 | 1273 | |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY (mm) | 439 | 439 | 439 | 439 | |
BOTTOM BRACKET DROP (mm) | 6 | 6 | 6 | 6 | |
STACK (mm) | 595 | 595 | 599 | 599 | |
REACH (mm) | 410 | 426 | 461 | 476 | |
VÝŠKA RÁMU OD ZEMĚ (mm) | 724 | 719 | 721 | 729 | |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK (mm) | 800 | 800 | 800 | 800 | |
DÉLKA PŘEDSTAVCE (mm) | 50 | 50 | 50 | 50 | |
DÉLKA KLIK (mm) | 165 | 165 | 165 | 165 | |
ROZMĚR KOL | 27.5" | 27.5" | 27.5" | 27.5" |