Popis produktu Kolo Giant Reign Advanced Pro 29 0 Chameleon Saturn, 2020
Kolo Giant Reign Advanced Pro 29 0 Chameleon Saturn, 2020
Chtěli jste náš dokonale prověřený enduro speciál Reign (27.5) také na 29“ kolech? Tak tady je! A rovnou v celokarbonovém provedení! Vzali jsme všechno, co máte rádi na legendárním Reignu 27.5 a vytvořili jsme z toho úplně nový enduro stroj na větších kolech. Reign 29“ je supermoderní a sebevědomý enduro speciál připravený na ty nejnáročnější závodní tratě!
Když jsme si řekli, že vytvoříme úplně novou generaci modelu Reign, tentokrát na 29“ kolech, oslovili jsme jezdce Giant Factory Off-Road Team, kteří na závodech Enduro World Series posouvají hranice svých schopností i svých kol. Tohle kolo je určeno pro ně i pro všechny ostatní, kteří potřebují 29“ enduro speciál bez jakýchkoliv kompromisů. Geometrie karbonového rámu z materiálu Advanced Composite (karbonová je i zadní stavba) je od základu navržena pro 29“ kola při dodržení všech standardů pro moderní enduro bike – kratší zadní stavba, delší horní rámová trubka a samozřejmě ty „správné“ úhly (65 hlavový, 76,8 sedlový). Zdvih zadní stavby u odpružení Maestro se při aplikaci na velká kola dostal na hodnotu 146 mm, samozřejmostí je uchycení typu „trunnion“ a karbonové horní vahadlo (technologie Advanced Forged Composite). Zdvih vidlice činí solidních 160 mm, takže se můžete spolehnout, že nový Reign 29 pobere i ty největší nárazy tak snadno, že jediné, na co při jízdě budete myslet, je váš výsledný čas v cíli. Pokud jde o výbavu, Reign Advanced Pro 29 má vše, co na enduro speciálu očekáváte – řazení 1x12 s širokým rozsahem převodů, bezdušová kola s širokými ráfky a „Wide Trail“ plášti, výkonné 4-pístkové brzdy, spolehlivou teleskopickou sedlovku s vnitřně vedeným bowdenem a vodítko řetězu MRP AMg s chráničem převodníku.
HLAVNÍ PŘEDNOSTI
Závodně laděné odpružení
Zadní odpružení Maestro testované v extrémních podmínkách Enduro World Series využívá tlumičů metrického standardu s nižším převodovým poměrem a přímým uchycením do horního vahadla - tzv. trunnion mount. Výsledkem je ještě vyšší citlivost a lepší útlum, v rámu je také více prostoru pro teleskopickou sedlovku. Zdvih zadní stavby se při aplikaci na velká kola dostal na hodnotu 146 mm.
Moderní enduro geometrie
Geometrie karbonového rámu Advanced Composite je od základu navržena pro 29“ kola a splňuje všechny nároky na moderní enduro bike – kratší zadní stavba, delší horní rámová trubka a samozřejmě ty „správné“ úhly - 65 hlavový, 76,8 sedlový.
Přednosti 29“ kol
Reign 29 maximálně využívá všech předností 29“ kol, což je především výborná stabilita i ve vysokých rychlostech, snadnější překonávání terénních překážek, lepší setrvačnost a výborná trakce, která se projeví například v zatáčkách a při brz
Velikosti | S, M, L, XL |
---|---|
Barva | Chameleon Saturn |
Rám | Advanced Composite, celokarbonový (včetně zadní stavby), odpružení Maestro, zdvih 146 mm |
Vidlice | FOX 36 Float Factory, zdvih 160 mm, GRIP2 tlumení, Boost osa 110x15 mm (Kabolt), 42 mm offset |
Tlumič | FOX Float X2 Factory |
Řídítka | TruVativ Descendant Carbon, 800x35 mm, 20 mm zvýšení |
Představec | TruVativ Descendant 35 |
Sedlovka | RockShox Reverb Stealth, teleskopická, 30,9 mm |
Sedlo | Giant Contact SL (Neutral) |
Pedály | - |
Řazení | SRAM X01 Eagle |
Přesmykač | - |
Přehazovačka | SRAM X01 Eagle |
Brzdy | SRAM Code RSC |
Brzdové páky | SRAM Code RSC |
Kazeta | SRAM Eagle, 10-50 zubů |
Řetěz | SRAM X01 Eagle |
---|---|
Kliky | SRAM X01 Eagle DUB, převodník 34 zubů, vodítko řetězu MRP AMg V2 Carbon |
Středové složení | SRAM DUB, press fit |
Ráfky | Giant TRX-0 29 Composite WheelSystem, karbonové ráfky, 30 mm vnitřní šířka |
Náboje | Giant TRX-0 29 WheelSystem, Boost pevné osy 110x15 a 148x12 mm |
Dráty | Giant TRX-0 29 WheelSystem |
Pláště | vpředu: Maxxis Minion DHF 3C MaxxTerra EXO+ TR, 29x2.5 WT / vzadu: Maxxis Minion DHR II 3C MaxxTerra EXO+ TR, 29x2.4 WT (bezdušové) |
Doplňky | příprava na bezdušový provoz |
Hmotnost | Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění skutečné hmotnosti kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. Zvážit je ale třeba i konkurenční model, abyste získali údaj, který odpovídá skutečnosti. |
Technologie:
Pokročilé kompozitní technologie
Surový uhlíkový materiál Giant High Performance Grade se používá k výrobě tohoto vlastního rámového materiálu v naší vlastní továrně na kompozity s vysokým poměrem tuhosti k hmotnosti. Přední trojúhelník těchto rámečků je sestaven a formován jako jeden souvislý kus v proprietárním výrobním procesu zvaném Modified Monocoque Construction.
Pokročilá kovaná kompozitní technologie
Dosavadní stav techniky Vysokotlaký formovací proces se používá k výrobě složitých uhlíkových vláken ve tvaru komplexu, které jsou lehčí, tužší a pevnější než podobné komponenty vyrobené z hliníku. Tato technologie se používá v kritických výkonových částech, jako jsou například kolébkové závěsy Maestro Suspension.
Odpružení Maestro
Systém Maestro je založen na pečlivém umístění čtyř hlavních čepů, které neutralizují přítomnost zadní brzdy, čeká na nádrže systém plně citlivý ke všem typům nerovností, a to bez nepřátelského pohupování při šlapání.
OverDrive
Originální obří roura s technologií vidlic Giant. Navržena tak, aby poskytovala přesný výkon řízení vpředu, nadměrná ložiska náhlavních souprav systému (1 1/4 ”dolní a 1 1/8” horní pro silnici, 1 1/2 ”dolní a 1 1/8” horní pro hory) a zužující se spojovací trubka pracuje ve spojení s cílem zajistit optimální tuhost řízení.
Bezdušový systém
Méně pneumatik. Větší trakce. Menší valivý odpor a plynulejší a rychlejší jízda. Giant's Tubeless System usnadňuje využití všech těchto výhod než kdy dříve.
VÝBĚR VELIKOSTI A GEOMETRIE
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační. Doporučujeme výběr velikosti konzultovat u vašeho autorizovaného prodejce Giant / Liv a velikost rámu si před nákupem kola vyzkoušet.

S | M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY (mm) | 431 | 431 | 464 | 496 | |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 76,8° | 76,8° | 76,8° | 76,8° | |
DÉLKA HORNÍ TRUBKY (mm) | 573 | 600 | 640 | 665 | |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY (mm) | 100 | 110 | 110 | 120 | |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 65,0° | 65,0° | 65,0° | 65,0° | |
FORK RAKE (mm) | 44 | 44 | 44 | 44 | |
TRAIL (mm) | 128,9 | 128,9 | 128,9 | 128,9 | |
ROZVOR (mm) | 1188 | 1215 | 1258 | 1265 | |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY (mm) | 439 | 439 | 439 | 439 | |
BOTTOM BRACKET DROP (mm) | 30 | 30 | 30 | 30 | |
STACK (mm) | 619 | 619 | 628 | 637 | |
REACH (mm) | 428 | 455 | 493 | 516 | |
VÝŠKA RÁMU OD ZEMĚ (mm) | 752 | 751 | 773 | 788 | |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK (mm) | 800 | 800 | 800 | 800 | |
DÉLKA PŘEDSTAVCE (mm) | 40 | 40 | 40 | 50 | |
DÉLKA KLIK (mm) | 165 | 170 | 170 | 170 | |
ROZMĚR KOL | 29" | 29" | 29" | 29" |