Popis produktu Kolo Giant Reign Advanced Pro 29 2 Carbon/Iris, 2021
Kolo Giant Reign Advanced Pro 29 2 Carbon/Iris, 2021
Když závodíte na enduru, terén na vás přijde rychle. Tento skartovač na profesionální úrovni vám dává jistotu, abyste zůstali v pohodě, když se věci budou zhoršovat. Od velkých stoupání až po strmé, skalnaté sjezdy, lehký rám, progresivní odpružení a 29palcová kola vám pomohou s úplnou kontrolou tlačit na hranici možností.
Vyvinuto s jezdci týmu Giant Factory Team, kteří každý týden posouvají hranice svých těl a kol, je tento motocykl vyroben tak, aby zvyšoval sebevědomí a holil sekundy v nejtrestnějším enduro terénu. Navrhli jsme geometrii kompozitního rámu Advanced a otočné rameno kolem 29palcových kol s větším průměrem. To znamená kratší vzpěry řetězu, delší horní trubku a správné úhly s hlavovou trubkou (64,56 stupňů) a sedlovou trubkou (76,36 stupňů). Dali jsme mu aktualizovaný systém zadního odpružení Maestro se zdvihem 146 mm. Tlumič namontovaný na čepu a vahadlo Advanced Forged Composite poskytují aktivní a super plyšový pocit na stezce. Tento balíček připravený na závod doplňují další funkce, jako je čistě vedená sedlovka s kapátkem a nový Giant WheelSystem s roztečí nábojů Boost a bezdušovými pneumatikami.
Velikosti | S, M, L, XL |
---|---|
Barva | Carbon/Iris |
Rám | Advanced Composite, celokarbonový (včetně zadní stavby), odpružení Maestro, zdvih 146 mm |
Vidlice | RockShox ZEB Select, zdvih 170 mm, pevná osa 15x110 mm (Maxle Stealth), 44 mm offset |
Tlumič | RockShox Deluxe Select+, rozměr 205/60, naladěn pro Giant |
Řídítka | Giant Contact TR35, 800x35 mm, 20 mm zvýšení |
Představec | Giant Contact SL 35 |
Sedlovka | Giant Contact Switch, teleskopická, 30,9 mm |
Sedlo | Giant Romero SL |
Pedály | - |
Řazení | SRAM NX Eagle, převody 1x12 |
Přesmykač | - |
Přehazovačka | SRAM NX Eagle |
Brzdy | Shimano MT520 |
Brzdové páky | Shimano MT501 |
Kazeta | SRAM NX Eagle, 11-50 zubů |
Řetěz | SRAM NX Eagle |
---|---|
Kliky | TruVativ Descendant 6k Eagle DUB, převodník 32 zubů, vodítko řetězu MRP AMg V2 |
Středové složení | SRAM DUB, press fit |
Ráfky | Giant AM 29, tubeless ready, sleeve-joint, 30 mm vnitřní šířka |
Náboje | Giant Tracker Performance Boost, zapouzdřená ložiska, pevné osy 15x110 mm a 12x148 mm |
Dráty | Sapim |
Pláště | vpředu: Maxxis Assegai MaxxTerra EXO+ TR, 29x2.5 WT / vzadu: Maxxis Minion DHR II MaxxTerra EXO+ TR, 29x2.4 WT |
Doplňky | příprava na bezdušový provoz |
Hmotnost | Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění skutečné hmotnosti kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. Zvážit je ale třeba i konkurenční model, abyste získali údaj, který odpovídá skutečnosti. |
Technologie:
Advanced Composite Technology - Surový uhlíkový materiál Giant High Performance Grade se používá k výrobě tohoto vlastního rámového materiálu v naší vlastní kompozitní továrně s vysokým poměrem tuhost-hmotnost. Přední trojúhelník těchto rámečků je sestaven a formován jako jeden souvislý kus v proprietárním výrobním procesu zvaně Modified Monocoque Construction.
Advanced Forged Composite Technology - Nejmodernější vysokotlaký formovací proces se používá k výrobě komplexních komponentů z uhlíkových vláken, které jsou lehčí, tužší a pevnější než podobné komponenty vyrobené z hliníku. Tato technologie se používá v kritických výkonových částech, jako jsou kolébkové spojky Maestro Suspension.
Tubeless System - Méně pneumatik. Větší trakce. Menší valivý odpor a plynulejší a rychlejší jízda. Giant's Tubeless System usnadňuje než kdykoli předtím zažít všechny tyto výhody.
Odpružení Maestro - Systém Maestro je založen na pečlivém umístění čtyř základních čepů, které neutralizují působení zadní brzdy, přesto udrží systém plně citlivý ke všem typům nerovností, a to bez nežádoucího pohupování při šlapání.
OverDrive - Originální technologie nadměrných trubek vidlice Giant od společnosti Giant. Navržena tak, aby poskytovala přesný výkon řízení vpředu, nadměrná ložiska náhlavní soupravy systému (1 1/4 ”spodní a 1 1/8” horní pro silnici, 1 1/2 ”spodní a 1 1/8” horní pro horské) a zúžená Trubka řízení funguje ve spojení, aby zajistila optimální tuhost řízení.