Kolo Giant TCR Advanced Pro 1 Carbon/Chrome, 2021

Tento produkt je dočasně nedostupný. Zkuste prosím navštívit jednu z následujících kategorií:

Popis produktu Kolo Giant TCR Advanced Pro 1 Carbon/Chrome, 2021

Kolo Giant TCR Advanced Pro 1 Carbon/Chrome, 2021

 

 

Pokud vyžadujte opravdu lehké a rychlé kolo, které bude zároveň velmi pohodlné a všestranné, zcela nové TCR Advanced Pro je ta nejlepší volba. Schopnosti a jízdní vlastnosti tohoto kola oceníte v náročných stoupáních, rychlých sjezdech se spoustou prudkých zatáček nebo i ve spurtech do cíle. V tomto případě se jedná o model s ráfkovými brzdami. Pokud vás zajímají spíše modely s kotoučovými brzdami, najdete je pod názvem TCR Advanced Pro Disc.

Nové a radikálně vylepšené TCR Advanced Pro je postaveno na karbonovém rámu Advanced Composite. Při výrobě těchto rámů používáme některé z technologií rámů nejvyšší třídy Advanced SL, aby i zde bylo dosaženo vynikajícího poměru tuhosti a hmotnosti. A nechybí ani ostře tvarovaná sedlovka Variant (zde ovšem není integrovaná), která je navržená tak, aby minimalizovala odpor vzduchu, snížila hmotnost rámu a zároveň zvýšila váš komfort. Typickým znakem všech kol řady TCR je osvědčená geometrie Compact Road, která přináší nejen úsporu hmotnosti, ale také vyšší tuhost rámu a lepší jízdní vlastnosti, zejména pak lepší ovladatelnost kola. Nové TCR Advanced Pro se může pochlubit dříve nedosažitelným poměrem tuhosti a hmotnosti, což se projeví hlavně v prudkých stoupáních, jejichž zdolávání bude snadnější, nebo také ve spurtech, kdy kolo musí maximálně efektivně využít veškerou energii, kterou ze sebe vydáte. Zmínit je třeba také nové aerodynamické profily na hlavové trubce, dolní rámové trubce a vidlici. Zlepšení aerodynamických vlastností obvykle znamená zvýšení hmotnosti. Abychom se tomuto vyhnuli a zachovali hmotnost na co nejnižší hodnotě, pro výrobu rámu používáme nové špičkové materiály, precizní řezání jednotlivých dílů karbonu provádí laser a při skládání těchto dílů využíváme pokročilé robotické technologie. Označení „Pro“ znamená, že kola mají celokarbonovou vidlici se sloupkem OverDrive 2 a také oboustranný měřič výkonu Giant PowerPro integrovaný do klik Shimano Ultegra. Zapletená kola Giant SLR-1 42 Carbon WheelSystem mají 42 mm vysoké karbonové ráfky. Pro lepší jízdní vlastnosti a zároveň menší riziko defektu jsou použity bezdušové pláště.

 
Velikosti S, M, ML, L, XL
Barva Carbon/Chrome
Rám Advanced Composite
Vidlice Advanced Composite, karbonový sloupek OverDrive 2
Tlumič -
Řídítka Giant Contact SL
Představec Giant Contact SL
Sedlovka Giant Variant, karbonová
Sedlo Giant Fleet SL
Pedály -
Řazení Shimano Ultegra
Přesmykač Shimano Ultegra
Přehazovačka Shimano Ultegra
Brzdy Shimano Ultegra
Brzdové páky Shimano Ultegra
Kazeta Shimano Ultegra, 11-30 zubů
Řetěz KMC X11SL-1
Kliky Shimano Ultegra, převodníky 52/36 zubů, wattmetr Giant PowerPro
Středové složení Shimano, press fit
Ráfky Giant SLR-1 42 Carbon WheelSystem (výška ráfků 42 mm)
Náboje Giant SLR-1 42 Carbon WheelSystem
Dráty Giant SLR-1 42 Carbon WheelSystem
Pláště Giant Gavia AC 1, 700x28mm (25c), skládací, bezdušové
Doplňky držák cyklocomputeru
Hmotnost Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění skutečné hmotnosti kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. Zvážit je ale třeba i konkurenční model, abyste získali údaj, který odpovídá skutečnosti.

Technologie:

Advanced Composite Technology - Surový uhlíkový materiál Giant High Performance Grade se používá k výrobě tohoto vlastního rámového materiálu v naší vlastní kompozitní továrně s vysokým poměrem tuhosti k hmotnosti. Přední trojúhelník těchto rámců je sestaven a formován jako jeden souvislý kus v proprietárním výrobním procesu zvaném Modified Monocoque Construction.

Compact Road Design - Kompaktní silnice, kterou Giant představil s profesionálním týmem ONCE v 90. letech, navždy revoluci vzhledu a dojmu vysoce výkonných silničních kol. Svažující se svislá horní trubka (od hlavové trubice po sedlovou trubku) vytváří menší přední a zadní trojúhelníky pro lehčí a tužší kolo. Také jezdcům všech velikostí usnadňuje dokonalé přizpůsobení.

MegaDrive - Masivní pravoúhlá dolní trubka a nadrozměrná horní trubka pracují v souzvuku a poskytují vynikající přední boční a torzní přesnost řízení. Precizní konstrukce obdélníkového tvaru dolní trubice poskytuje bezprecedentní tuhost řízení a pedálu.

OverDrive 2 - Nejpokročilejší technologie řízených trubek v dnešních obřích kolech. Ložiska náhlavních souprav systému (1 1/2 ”dolní, 1 1/4” horní) a zúžená řídicí trubka v harmonii zajišťují nejvyšší tuhost řízení, která je navržena tak, aby poskytovala bezprecedentní výkon řízení vpředu.

Power Pro - Sledování výkonu a tréninkových dat nebylo nikdy snazší. Zcela nový systém Power Pro od společnosti Giant poskytuje přesné informace pomocí integrovaného systému, který je přesný, spolehlivý a snadno nastavitelný. Nejúčinnějším tréninkem je chytrý výcvik, takže začněte trénovat se silou.

PowerCore - Masivně nadrozměrná oblast spodního držáku / řetězu se vyznačuje plně integrovanou konstrukcí spodního držáku o šířce 86 milimetrů (široká 92 milimetrů pro terénní kola). Asymetrické řetězy poskytují další tuhost na straně pohonu a stabilitu na straně bez pohonu.

RideSense Ready - Tento rámeček je připraven přijmout senzor Giant RideSense a doprovodný hardware.

Tubeless System - Méně pneumatik. Větší trakce. Menší valivý odpor a plynulejší a rychlejší jízda. Giant's Tubeless System usnadňuje než kdykoli předtím zažít všechny tyto výhody.

Variant Seatpost - Tento patentovaný design sedlovky nabízí optimalizovanou rovnováhu mezi nízkou hmotností, vynikající kvalitou jízdy a jednoduchým nastavením pro zvýšení celkového závodního výkonu vozovky TCR.

Hookless Rim Design - Konstrukce ráfku bez háčků zvyšuje celkovou životnost, nabízí širší šířku ráfku, aniž by zvyšovala hmotnost a také pomáhá vytvářet kruhový tvar pneumatiky, který poskytuje vynikající přilnavost a ovladatelnost, jakož i přidanou podporu bočních stěn při zatáčení. Kromě toho, že háček ráfku „tlačí“ patku pneumatiky dovnitř, konstrukce bez ráfku nabízí hladší proudění vzduchu mezi pneumatikou a boční stěnou ráfku, což ve srovnání se standardními ráfky typu háčku vede k menšímu odporu vzduchu a lepšímu výkonu aero.

bike diagram