Kolo Giant TCR Advanced Pro Disc 0 AX, 2022

Tento produkt je dočasně nedostupný. Zkuste prosím navštívit jednu z následujících kategorií:

Popis produktu Kolo Giant TCR Advanced Pro Disc 0 AX, 2022

Kolo Giant TCR Advanced Pro Disc 0 AX, 2022

 

 

ZATÍM POSLEDNÍ GENERACE LEGENDÁRNÍ ZÁVODNÍ ŘADY TCR BYLA PŘEDSTAVENA V KOLEKCI 2021 A PŘINESLA CELOU ŘADU INOVACÍ, DÍKY KTERÝM SE JEDNÁ O VŮBEC NEJRYCHLEJŠÍ TCR V CELÉ JEHO VÍCE NEŽ DVACETILETÉ HISTORII. MIMOŘÁDNĚ VYSOKÁ TUHOST A EFEKTIVITA, VYNIKAJÍCÍ AERODYNAMIKA A PERFEKTNÍ OVLADATELNOST – TO JSOU TY HLAVNÍ PŘEDNOSTI, DÍKY KTERÝM TCR VE SVÉ TŘÍDĚ JEN TĚŽKO HLEDÁ KONKURENCI.

HLAVNÍ PŘEDNOSTI

Karbonový rám Advanced Composite

Při výrobě rámů Advanced Composite používáme některé z technologií rámů nejvyšší třídy Advanced SL Composite, aby i zde bylo dosaženo vynikajícího poměru tuhosti a hmotnosti. Díky tomu mají rámy lepší akceleraci, vyšší agilitu ve stoupáních a také vynikající torzní tuhost. Ostře tvarovaná a velmi lehká sedlovka Variant minimalizuje odpor vzduchu a zvyšuje váš komfort.

Vynikající aerodynamika

Nejnovější generace TCR má výborné vlastnosti z hlediska odporu vzduchu – aerodynamické profily jsou na hlavové trubce, dolní rámové trubce a vidlici. Každý tvar trubek byl analyzován, zkonstruován a testován tak, aby se výrazně snížil celkový odpor vzduchu v co nejširším rozsahu úhlů. Výsledkem je nejrychlejší TCR v celé jeho historii.

Výborná ovladatelnost

Kotoučové brzdy poskytují silný brzdný výkon a plynulou modulaci, což výrazně zlepšuje ovládání kola, a to i při proměnlivém počasí. Brzdy jsou upevněny pomocí moderních plochých úchytů flat mount a 12mm pevné osy zajišťují potřebnou tuhost. Sloupek vidlice OverDrive 2 zvyšuje tuhost řízení a tím i zlepšuje ovladatelnost kola. V rámu a vidlici je prostor pro pláště až do rozměru 32 mm.

Specifikace
  • Velikosti
    XS, S, M, M/L, L, XL
  • Barva
    Gloss Amber Glow / Matte Carbon
  • Rám
    Advanced-Grade Composite, disc
  • Vidlice
    Advanced-Grade Composite, full-composite OverDrive 2 steerer, disc
  • Tlumič
    N/A
  • Řídítka
    Giant Contact SLR XS:40cm, S:40cm, M:42cm, M/L:42cm, L:44cm, XL:44cm
  • Gripy
    Stratus Lite 2.0
  • Představec
    Giant Contact SL XS:80mm, S:90mm, M:100mm, M/L:110mm, L:110mm, XL:120mm
  • Sedlovka
    Giant Variant, composite, -5/+15mm offset
  • Sedlo
    Giant Fleet SL
  • Pedály
    N/A
  • Řazení
    SRAM Force eTap AXS
  • Přesmykač
    SRAM Force eTap AXS
  • Přehazovačka
    SRAM Force eTap AXS
  • Brzdy
    SRAM Force eTap AXS hydraulic, SRAM CenterLine XR rotors [F]160mm, [R]140mm
  • Brzdové páky
    SRAM Force eTap AXS hydraulic
  • Kazeta
    SRAM Force, 12-speed, 10x33
  • Řetěz
    SRAM Force D1
  • Kliky
    SRAM Force D1 DUB, 35/48with Power Halo power meter XS:170mm, S:170mm, M:172.5mm, M/L:172.5mm, L:175mm, XL:175mm
  • Středové složení
    SRAM DUB, press fit
  • Ráfky
    Giant SLR 1 42 Carbon Disc WheelSystem
  • Náboje
    Giant SLR 1 42 Carbon Disc WheelSystem, 12mm thru-axle
  • Dráty
    Giant SLR 1 42 Carbon Disc WheelSystem
  • Pláště
    CADEX Race, tubeless, 700x25c (26.5mm), folding
  • Doplňky
    computer mount, tubeless prepared, 32mm max tire size
  • Hmotnost
    Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci, a uvedené hmotnosti jsou často nepřesné. Pro zjištění přesné hmotnosti kola v dané velikosti je třeba nechat kolo zvážit na prodejně a stejně tak i model konkurenční značky – jedině tak budete mít pro porovnání hmotností přesná čísla.

Tehnologie:

 

 

TECHNOLOGIE ADVANCED COMPOSITE

Ve vlastní továrně na zpracování karbonu používáme k výrobě zakázkového materiálu Advanced Composite špičkový surový karbon s vysokým poměrem tuhosti a hmotnosti. Přední trojúhelník rámu je sestaven a vytvrzen ve formě jako jeden souvislý kus (monokok) pomocí patentovaného výrobního procesu zvaného Modified Monocoque Construction.

OVERDRIVE 2

Nejpokročilejší technologie oversize sloupku přední vidlice na kolech Giant má za cíl zvýšit tuhost přední části rámové sady a řízení pro přesné ovládání kola. Součástí jsou oversize ložiska hlavového složení (spodní 1 1/2" a horní 1 1/4") a kónický sloupek vidlice pro zajištění maximální tuhosti řízení.
 

DESIGN COMPACT ROAD

Když společnost Giant ve spolupráci s profesionálním týmem ONCE v 90. letech 20. století představila design silničních kol Compact Road, navždy změnila vzhled a pocit z jízdy u výkonnostních silničních kol. Pod úhlem snížená horní rámová trubka (od hlavové trubky k sedlové) vytváří menší přední, a návazně i zadní, rámový trojúhelník a dosahuje tak lehčího a tužšího kola. Usnadňuje také jezdcům s různými proporcemi dosáhnout snáze ideálního posedu.
 

MEGADRIVE

Masivní obdélníková spodní trubka a oversize horní rámová trubka tvoří celek, který přináší vynikající boční a torzní tuhost přední oblasti rámu. Výsledkem je přesné řízení a vedení stopy. Detailně navržená spodní trubka obdélníkového tvaru poskytuje nebývalou tuhost řízení a šlapání.
 

POWERCORE

Masivní předimenzovaná oblast středového složení a zadní stavby se vyznačuje plně integrovaným designem středového složení šíře 86 mm (šíře 92 mm u MTB kol). Asymetrická zadní stavba poskytuje vyšší tuhost na straně řetězu a lepší stabilitu na straně opačné.
 

PŘIPRAVENÝ PRO TECHNOLOGII RIDESENSE

Rám je připravený pro montáž integrovaného senzoru RideSense.
 

SEDLOVKA VARIANT

Patentovaný design sedlovky Variant optimalizuje poměr mezi nízkou hmotností a vynikajícími jízdními vlastnostmi spolu s jednoduchým nastavením s cílem zvýšit výkonnost silniční řady TCR.
 
POWER HALO
Silový trénink by neměl být záhadou, kterou by mohli vyřešit pouze profesionálové s drahým vybavením. Zcela nový Power Halo, který se snadno nastavuje, používá a snadno čte, přináší všem jezdcům trénink založený na metrických údajích.
 

HOOKLESS RIM DESIGN

Ve srovnání s klasickými ráfky, jejichž patky mají zahnuté okraje neboli „háčky“, hookless neboli bezháčkový design ráfků zvyšuje celkovou životnost ráfku, nabízí větší vnitřní šířku bez navýšení hmotnosti a také pomáhá vytvořit kulatější tvar pneumatiky poskytující vynikající přilnavost a ovladatelnost a přidanou podporu bočnice v zatáčkách. Díky absenci „háčku“, který by jinak „tlačil“ patku pneumatiky dovnitř, nabízí hookless ráfek plynulejší proudění vzduchu mezi pneumatikou a bočnicí ráfku, což má za následek menší odpor a lepší aerodynamický výkon ve srovnání se standardními ráfky.