Popis produktu Kolo Giant TCR Advanced Pro Team Disc Matte Carbon / Gloss Unicorn White, 2021
Kolo Giant TCR Advanced Pro Team Disc Matte Carbon / Gloss Unicorn White, 2021
Nová a radikálně vylepšená kola řady TCR Advanced Pro Disc jsou postavena na karbonových rámech Advanced Composite. Při výrobě těchto rámů používáme některé z technologií rámů nejvyšší třídy Advanced SL Composite, aby i zde bylo dosaženo vynikajícího poměru tuhosti a hmotnosti. A nechybí ani ostře tvarovaná sedlovka Variant (zde ovšem není integrovaná), která je navržená tak, aby minimalizovala odpor vzduchu, snížila hmotnost rámu a zároveň zvýšila váš komfort. Typickým znakem všech kol řady TCR je osvědčená geometrie Compact Road, která přináší nejen úsporu hmotnosti, ale také vyšší tuhost rámu a lepší jízdní vlastnosti, zejména pak lepší ovladatelnost kola. Nové TCR Advanced Pro Disc se může pochlubit dříve nedosažitelným poměrem tuhosti a hmotnosti, což se projeví hlavně v prudkých stoupáních, jejichž zdolávání bude snadnější, nebo také ve spurtech, kdy kolo musí maximálně efektivně využít veškerou energii, kterou ze sebe vydáte. Důležité jsou také nové aerodynamické profily na hlavové trubce, dolní rámové trubce a vidlici. Zlepšení aerodynamických vlastností obvykle znamená zvýšení hmotnosti. Abychom se tomuto vyhnuli a zachovali hmotnost na co nejnižší hodnotě, pro výrobu rámu používáme nové špičkové materiály, precizní řezání jednotlivých dílů karbonu provádí laser a při skládání těchto dílů využíváme pokročilé robotické technologie. Mezi další důležitá vylepšení patří větší prostor v rámu a vidlici, aby se vešly pneumatiky až o rozměru 32 mm. Označení „Pro“ znamená, že kola mají celokarbonovou vidlici se sloupkem OverDrive 2 a také oboustranný měřič výkonu Giant PowerPro integrovaný do klik Shimano Ultegra. Označení „Disc“ pak znamená použití kotoučových brzd, které poskytují vyšší brzdný účinek za všech podmínek. Upevněny jsou pomocí moderních plochých úchytů flat-mount a doplňují je 12mm pevné osy, které zajišťují potřebnou tuhost. Všechny tři nabízené modely jsou osazeny zapletenými koly Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem s vyššími karbonovými ráfky. Pro lepší jízdní vlastnosti a zároveň menší riziko defektu jsou použity bezdušové pláště.
Velikosti | S, M, ML, L, XL |
---|---|
Barva | Matte Carbon / Gloss Unicorn White |
Rám | Advanced Composite, 12mm pevné osy |
Vidlice | Advanced Composite, karbonový sloupek OverDrive 2 |
Tlumič | - |
Řídítka | Giant Contact SL |
Představec | Giant Contact SL |
Sedlovka | Giant Variant, karbonová |
Sedlo | Giant Fleet SL |
Pedály | - |
Řazení | Shimano Ultegra |
Přesmykač | Shimano Ultegra |
Přehazovačka | Shimano Ultegra |
Brzdy | Shimano Ultegra, hydraulické |
Brzdové páky | Shimano Ultegra, hydraulické |
Kazeta | Shimano Ultegra, 11-30 zubů |
Řetěz | KMC X11SL-1 |
---|---|
Kliky | Shimano Ultegra, převodníky 52/36 zubů, wattmetr Giant PowerPro |
Středové složení | Shimano, press fit |
Ráfky | Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem (výška ráfků 42 mm) |
Náboje | Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem, 12mm pevné osy |
Dráty | Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem |
Pláště | Giant Gavia Course 1, 700x28mm (25c), skládací, bezdušové |
Doplňky | držák cyklocomputeru |
Hmotnost | Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění skutečné hmotnosti kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. Zvážit je ale třeba i konkurenční model, abyste získali údaj, který odpovídá skutečnosti. |
Technologie:
Advanced Composite Technology - Surový uhlíkový materiál Giant High Performance Grade se používá k výrobě tohoto vlastního rámového materiálu v naší vlastní kompozitní továrně s vysokým poměrem tuhosti k hmotnosti. Přední trojúhelník těchto rámců je sestaven a formován jako jeden souvislý kus v proprietárním výrobním procesu zvaném Modified Monocoque Construction.
Compact Road Design - Kompaktní silnice, kterou Giant představil s profesionálním týmem ONCE v 90. letech, navždy revoluci vzhledu a dojmu vysoce výkonných silničních kol. Svažující se svislá horní trubka (od hlavové trubice po sedlovou trubku) vytváří menší přední a zadní trojúhelníky pro lehčí a tužší kolo. Také jezdcům všech velikostí usnadňuje dokonalé přizpůsobení.
MegaDrive - Masivní pravoúhlá dolní trubka a nadrozměrná horní trubka pracují v souzvuku a poskytují vynikající přední boční a torzní přesnost řízení. Precizní konstrukce obdélníkového tvaru dolní trubice poskytuje bezprecedentní tuhost řízení a pedálu.
OverDrive 2 - Nejpokročilejší technologie řízených trubek v dnešních obřích kolech. Ložiska náhlavních souprav systému (1 1/2 ”dolní, 1 1/4” horní) a zúžená řídicí trubka v harmonii zajišťují nejvyšší tuhost řízení, která je navržena tak, aby poskytovala bezprecedentní výkon řízení vpředu.
Power Pro - Sledování výkonu a tréninkových dat nebylo nikdy snazší. Zcela nový systém Power Pro od společnosti Giant poskytuje přesné informace pomocí integrovaného systému, který je přesný, spolehlivý a snadno nastavitelný. Nejúčinnějším tréninkem je chytrý výcvik, takže začněte trénovat se silou.
PowerCore - Masivně nadrozměrná oblast spodního držáku / řetězu se vyznačuje plně integrovanou konstrukcí spodního držáku o šířce 86 milimetrů (široká 92 milimetrů pro terénní kola). Asymetrické řetězy poskytují další tuhost na straně pohonu a stabilitu na straně bez pohonu.
RideSense Ready - Tento rámeček je připraven přijmout senzor Giant RideSense a doprovodný hardware.
Tubeless System - Méně pneumatik. Větší trakce. Menší valivý odpor a plynulejší a rychlejší jízda. Giant's Tubeless System usnadňuje než kdykoli předtím zažít všechny tyto výhody.
Variant Seatpost - Tento patentovaný design sedlovky nabízí optimalizovanou rovnováhu mezi nízkou hmotností, vynikající kvalitou jízdy a jednoduchým nastavením pro zvýšení celkového závodního výkonu vozovky TCR.
Hookless Rim Design - Konstrukce ráfku bez háčků zvyšuje celkovou životnost, nabízí širší šířku ráfku, aniž by zvyšovala hmotnost a také pomáhá vytvářet kruhový tvar pneumatiky, který poskytuje vynikající přilnavost a ovladatelnost, jakož i přidanou podporu bočních stěn při zatáčení. Kromě toho, že háček ráfku „tlačí“ patku pneumatiky dovnitř, konstrukce bez ráfku nabízí hladší proudění vzduchu mezi pneumatikou a boční stěnou ráfku, což ve srovnání se standardními ráfky typu háčku vede k menšímu odporu vzduchu a lepšímu výkonu aero.