Kolo Giant TCR Advanced SL 0 Disc Matte Raw Carbon / Gloss Unicorn White, 2021

Tento produkt je dočasně nedostupný. Zkuste prosím navštívit jednu z následujících kategorií:

Popis produktu Kolo Giant TCR Advanced SL 0 Disc Matte Raw Carbon / Gloss Unicorn White, 2021

Kolo Giant TCR Advanced SL 0 Disc Matte Raw Carbon / Gloss Unicorn White, 2021

 

 

Zcela nové TCR je znovuzrození legendy. Náš tým konstruktérů, odborníků přes aerodynamiku a profesionálních jezdců usilovně pracoval na kompletním re-designu tohoto legendárního závodního stroje, aby vytvořili vůbec nejrychlejší TCR v celé jeho více než dvacetileté historii. Jeho tuhost bude ve své třídě jen těžko hledat konkurenci, stejně jako vynikající aerodynamika a perfektní ovladatelnost. Vlajkovou lodí této řady je TCR Advanced SL Disc s kotoučovými brzdami.

Nové a radikálně vylepšené TCR Advanced SL Disc využívá tradiční a osvědčené geometrie Compact Road, která přináší nejen úsporu hmotnosti a vyšší tuhost rámu, ale také větší pohodlí a lepší ovladatelnost kola. Samozřejmostí je pro tyto rámy nejvyšší třídy „SL“ integrovaná sedlovka Variant navržená tak, aby minimalizovala odpor vzduchu, snížila hmotnost rámu a zároveň zvýšila váš komfort. Nové TCR Advanced SL Disc se může pochlubit dříve nedosažitelným poměrem tuhosti a hmotnosti, což se projeví hlavně v prudkých stoupáních, jejichž zdolávání bude snadnější, nebo také ve spurtech, kdy kolo musí maximálně efektivně využít veškerou energii, kterou ze sebe vydáte. Zmínit je třeba také nové aerodynamické profily na hlavové trubce, dolní rámové trubce a vidlici. Zlepšení aerodynamických vlastností obvykle znamená zvýšení hmotnosti. Abychom se tomuto vyhnuli a zachovali hmotnost na co nejnižší hodnotě, pro výrobu rámu používáme nové špičkové materiály, precizní řezání jednotlivých dílů karbonu provádí laser a při skládání těchto dílů využíváme pokročilé robotické technologie. Mezi další důležitá vylepšení patří větší prostor v rámu a vidlici, aby se vešly pneumatiky až o rozměru 32 mm. Vidlice má sloupek OverDrive 2 pro vysokou tuhost řízení a tím i přesnější vedení kola a jeho lepší ovladatelnost. Kotoučové brzdy jsou upevněny pomocí plochých úchytů flat-mount a doplňují je 12mm pevné osy, které zajišťují potřebnou tuhost. Oba nabízené modely mají bezdrátové elektronické řazení SRAM AXS a také oboustranný měřič výkonu Quarq DZero integrovaný do klik.

 

Velikosti S, M, ML, L, XL
Barva Matte Raw Carbon / Gloss Unicorn White
Rám Advanced SL Composite, integrovaná sedlovka, 12mm pevné osy
Vidlice Advanced SL Composite, karbonový sloupek OverDrive 2
Tlumič -
Řídítka Giant Contact SLR
Představec Giant Contact SLR
Sedlovka integrovaná
Sedlo Giant Fleet SLR
Pedály -
Řazení SRAM RED eTap AXS, bezdrátové elektronické řazení, převody 2x12
Přesmykač SRAM RED eTap AXS
Přehazovačka SRAM RED eTap AXS
Brzdy SRAM RED eTap AXS, hydraulické
Brzdové páky SRAM RED eTap AXS, hydraulické
Kazeta SRAM RED, 12 rychlostí, 10-28 zubů
Řetěz SRAM RED D1
Kliky SRAM RED D1 DUB, převodníky 48/35 zubů, wattmetr Quarq DZero
Středové složení SRAM DUB, press fit
Ráfky CADEX 42 Disc WheelSystem (výška ráfků 42 mm)
Náboje CADEX 42 Disc WheelSystem, 12mm pevné osy
Dráty CADEX 42 Disc WheelSystem
Pláště CADEX Road Race, 700x28 mm (25c), skládací, bezdušové
Doplňky držák na cyklocomputer
Hmotnost Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění skutečné hmotnosti kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. Zvážit je ale třeba i konkurenční model, abyste získali údaj, který odpovídá skutečnosti.

Technologie:

Advanced SL Composite Technology - V naší továrně na výrobu kompozitních materiálů je tkané profesionální surové uhlíkové vlákno pro výrobu našich nejlehčích, nejpevnějších a nejkvalitnějších rámů. Toto je technologie, kterou používají obří závodníci v téměř všech cyklistických disciplínách.

Compact Road Design - Kompaktní silnice, kterou Giant představil s profesionálním týmem ONCE v 90. letech, navždy revoluci vzhledu a dojmu vysoce výkonných silničních kol. Svažující se svislá horní trubka (od hlavové trubice po sedlovou trubku) vytváří menší přední a zadní trojúhelníky pro lehčí a tužší kolo. Také jezdcům všech velikostí usnadňuje dokonalé přizpůsobení.

Integrated Seatpost - Integrovaný sedák, navržený jako klíčový faktor výkonu v celkovém rámečku, ušetří až 45 gramů ve srovnání se standardními složenými sloupky, přičemž zlepšuje aerodynamiku a zvyšuje soulad s vozovkou.

MegaDrive - Masivní pravoúhlá dolní trubka a nadrozměrná horní trubka pracují v souzvuku a poskytují vynikající přední boční a torzní přesnost řízení. Precizní konstrukce obdélníkového tvaru dolní trubice poskytuje bezprecedentní tuhost řízení a pedálu.

OverDrive 2 - Nejpokročilejší technologie řízených trubek v dnešních obřích kolech. Ložiska náhlavních souprav systému (1 1/2 ”dolní, 1 1/4” horní) a zúžená řídicí trubka v harmonii zajišťují nejvyšší tuhost řízení, která je navržena tak, aby poskytovala bezprecedentní výkon řízení vpředu.

PowerCore - Masivně nadrozměrná oblast spodního držáku / řetězu se vyznačuje plně integrovanou konstrukcí spodního držáku o šířce 86 milimetrů (široká 92 milimetrů pro terénní kola). Asymetrické řetězy poskytují další tuhost na straně pohonu a stabilitu na straně bez pohonu.

Tubeless System - Méně pneumatik. Větší trakce. Menší valivý odpor a plynulejší a rychlejší jízda. Giant's Tubeless System usnadňuje než kdykoli předtím zažít všechny tyto výhody.

RideSense Ready - Tento rámeček je připraven přijmout senzor Giant RideSense a doprovodný hardware.

Hookless Rim Design - Konstrukce ráfku bez háčků zvyšuje celkovou životnost, nabízí širší šířku ráfku, aniž by zvyšovala hmotnost a také pomáhá vytvářet kruhový tvar pneumatiky, který poskytuje vynikající přilnavost a ovladatelnost, jakož i přidanou podporu bočních stěn při zatáčení. Kromě toho, že háček ráfku „tlačí“ patku pneumatiky dovnitř, konstrukce bez ráfku nabízí hladší proudění vzduchu mezi pneumatikou a boční stěnou ráfku, což ve srovnání se standardními ráfky typu háčku vede k menšímu odporu vzduchu a lepšímu výkonu aero.

bike diagram