-
Velikosti
S, M, L, XL
-
Barva
Pulp Gray / Terracotta / Black Chrome
-
Rám
Advanced-Grade Composite front and rear triangles, 120mm Maestro suspension, flip chip, 12x148mm thru-axle
-
Vidlice
Fox 34 Factory, 130mm, GRIP 2 damper, Boost 15x110 Kabolt, 44mm offset, custom tuned for Giant
-
Tlumič
Fox Float X Factory, lockout, 185/50, custom tuned for Giant
-
Řídítka
Giant Contact SLR Integrated, composite, 780x35mm
-
Gripy
Giant Tactal Pro Single S:120mm, M:120mm, L:130mm, XL:130mm
-
Představec
Giant Contact SLR Integrated 35 adjustable 40/45/50mm
-
Sedlovka
TranzX travel-adjustable dropper, remote S: 120-150mm travel / 30.9 x 459mm M: 140-170mm travel / 30.9 x 499mm L: 170-200mm travel / 30.9 x 525mm XL: 170-200mm travel / 30.9 x 525mm
-
Sedlo
Giant Romero SL
-
Pedály
N/A
-
Řazení
SRAM XX Eagle AXS Rocker Paddle, 1x12
-
Přesmykač
N/A
-
Přehazovačka
SRAM XX Eagle AXS
-
Brzdy
Shimano XTR BR-MT9120, hydraulic, Shimano RT-66 rotors [F]180mm, [R]180mm
-
Brzdové páky
Shimano XTR BL-M9120
-
Kazeta
SRAM XX Eagle, 10x52
-
Řetěz
SRAM XX Eagle
-
Kliky
SRAM XX Eagle DUB SL, 30t S:165mm, M:170mm, L:170mm, XL:170mm
-
Středové složení
SRAM DUB, press fit
-
Ráfky
Zipp 3ZERO MOTO 29 carbon
-
Náboje
Zipp 3ZERO MOTO 29 carbon
-
Dráty
Zipp 3ZERO MOTO 29 carbon
-
Pláště
[F] Maxxis Minion DHF 29x2.5 WT, 3C MaxxTerra, EXO, TR [R] Maxxis Aggressor 29x2.5, EXO, TR, tubeless
-
Doplňky
tubeless prepared, 2.6" max tire size, 34t max chainring size, MRP V3 Carbon chain guide
-
Hmotnost
Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci, a uvedené hmotnosti jsou často nepřesné. Pro zjištění přesné hmotnosti kola v dané velikosti je třeba nechat kolo zvážit na prodejně a stejně tak i model konkurenční značky – jedině tak budete mít pro porovnání hmotností přesná čísla.
Ve vlastní továrně na zpracování karbonu používáme k výrobě zakázkového materiálu Advanced Composite špičkový surový karbon s vysokým poměrem tuhosti a hmotnosti. Přední trojúhelník rámu je sestaven a vytvrzen ve formě jako jeden souvislý kus (monokok) pomocí patentovaného výrobního procesu zvaného Modified Monocoque Construction.
TECHNOLOGIE ADVANCED FORGED COMPOSITE
Vahadlo zadního odpružení je vyrobeno z jednoho kusu karbonového kompozitu. Podstatou pokročilé technologie je vícesměrové uložení karbonových vláken a inovativní výrobní proces tvarování extrémně vysokým tlakem. Výsledný produkt je lehčí a současně tužší a pevnější než stejný výrobek z hliníku.
ODPRUŽENÍ MAESTRO
Systém Maestro je založen na pečlivém umístění čtyř základních čepů, které neutralizují působení zadní brzdy, přesto udrží systém plně citlivý ke všem typům nerovností, a to bez nežádoucího pohupování při šlapání.
OVERDRIVE
Původní technologie Giant – oversize sloupek přední vidlice má za cíl zvýšit tuhost přední části rámové sady a řízení pro přesné ovládání kola. Součástí jsou oversize ložiska hlavového složení (spodní 1 1/4" a horní 1 1/8" u silničních kol a spodní 1 1/2" a horní 1 1/8" u MTB kol) a kónický sloupek vidlice pro zajištění optimální tuhosti řízení.
BEZDUŠOVÝ SYSTÉM GIANT
Méně defektů. Lepší přilnavost plášťů. Menší valivý odpor, pohodlnější a rychlejší jízda. Díky bezdušovému systému Giant je snazší než kdy jindy, využívat všech těchto výhod.
FLIP CHIP - MAESTRO
Systém flip chip umožňuje rychle upravit geometrii horského kola vybaveného odpružením Maestro tak, aby geometrie lépe vyhovovala preferovanému typu terénu nebo stylu jízdy. Slouží k tomu excentrické (odsazené, dvoupolohové ) vložky umístěné v horním vahadle odpružení Maestro a jejich otočením měníte především úhel hlavové a sedlové trubky a výšku středu šlapání.
POWERCORE
Masivní předimenzovaná oblast středového složení a zadní stavby se vyznačuje plně integrovaným designem středového složení šíře 86 mm (šíře 92 mm u MTB kol). Asymetrická zadní stavba poskytuje vyšší tuhost na straně řetězu a lepší stabilitu na straně opačné.