Popis produktu Kolo Giant Trance X 2 (27,5"), 2023
Kolo Giant Trance X 2, 2023
TRANCE X JE PŘESNĚ TO KOLO, KTERÉ KDYŽ POŠLETE DO TĚŽKÉ ROCK GARDEN NEBO S NÍM NASKÁČETE VAŠÍ OBLÍBENOU LAJNU SKOKŮ, TAK VÁM ZA TO JEŠTĚ PODĚKUJE. VÝBORNOU OVLADATELNOST A HRAVOST MU DÁVAJÍ 27,5“ KOLA A DÍKY FLIP CHIPU SI MŮŽETE SNADNO UPRAVIT GEOMETRII KOLA. STRUČNĚ ŘEČENO – TRANCE X JE TAK HRAVÝ, ŽE JE TO DOSLOVA PÁRTY NA DVOU KOLECH!
HLAVNÍ PŘEDNOSTI
Hliníkový rám ALUXX SL a karbonové vahadlo
Trance X je postaven na hliníkovém rámu ALUXX SL. Pro výrobu těchto rámů používáme vysoce kvalitní slitinu a pokročilé výrobní metody a procesy – díky tomu je rám velmi lehký, ale zároveň dostatečně tuhý a pevný. Horní vahadlo odpružení je karbonové (technologie Advanced Forged Composite) – výsledkem je vyšší tuhost i pevnost a zároveň nižší hmotnost.
Nastavitelná geometrie
Díky flip chip vložkám v horním vahadle odpružení si můžete snadno upravit geometrii kola, aby co nejlépe vyhovovala vašemu stylu jízdy nebo terénu, v jakém nejčastěji jezdíte – mění se především úhel hlavové a sedlové trubky a výška středu šlapání (BB drop). Nastavení do pozice Low je vhodné pro rychlejší, agresivnější terén, kde bude kolo stabilnější a lépe ovladatelné. Pro jízdu v pomalejším, užším terénu je určena pozice High.
Odpružení Maestro u tohoto modelu poskytuje zdvih 145 mm a vpředu s ním spolupracuje vidlice se zdvihem 160 mm. Čtyři pečlivě umístěné čepy a dvě vahadla společně vytvářejí jeden virtuální (plovoucí) střed otáčení zadní stavby. Díky tomu je neutralizováno působení zadní brzdy a systém je plně aktivní a vysoce citlivý ke všem typům nerovností, a to bez nežádoucího pohupování při šlapání.
-
VelikostiS, M, L, XL
-
BarvaAged Denim/Snow Drift
-
RámALUXX SL-Grade Aluminum front and rear triangles, 145mm Maestro suspension, flip chip - Maestro, 12x148mm thru-axle
-
VidliceFox 36 Rhythm, GRIP damper, 37mm offset, 160mm, 15x110 Kabolt, custom tuned for Giant
-
TlumičFox Float DPS Performance, 185/55, custom tuned for Giant
-
ŘídítkaGiant Contact SL TR35, 800x35mm, 20mm rise
-
GripyGiant Tactal Pro Single S:120mm, M:120mm, L:130mm, XL:130mm
-
PředstavecGiant Contact SL 35 S:40mm, M:40mm, L:50mm, XL:50mm
-
SedlovkaTranzX travel-adjustable dropper, remote, 30,9 mm
-
SedloGiant Romero
-
Pedály-
-
ŘazeníSRAM NX Eagle, 1x12
-
Přesmykač-
-
PřehazovačkaSRAM NX Eagle
-
BrzdyShimano Deore BR-MT520, hydraulic, Shimano RT-66 rotors [F]203mm, [R]180mm
-
Brzdové pákyShimano Deore BL-MT501
-
KazetaSRAM NX Eagle, 11x50
-
ŘetězSRAM GX Eagle
-
KlikyTruVativ Descendent 6k Eagle, 32t, 55mm chainline S:165mm, M:170mm, L:170mm, XL:170mm
-
StředSRAM DUB, press fit
-
RáfkyGiant AM 27.5, alloy
-
Nábojealloy, sealed bearing
-
DrátySapim
-
Pláště[F] Maxxis Assegai 27.5x2.6, 3C MaxxTerra, EXO, TR [R] Maxxis Minion DHRII 27.5x2.6, 3C MaxxTerra, EXO, TR, tubeless
-
Doplňkytubeless prepared, 2.6" max tire size, 34t max chainring size
-
HmotnostBohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci, a uvedené hmotnosti jsou často nepřesné. Pro zjištění přesné hmotnosti kola v dané velikosti je třeba nechat kolo zvážit na prodejně a stejně tak i model konkurenční značky – jedině tak budete mít pro porovnání hmotností přesná čísla.
Technologie:
ADVANCED FORGED COMPOSITE: Vahadlo zadního odpružení je vyrobeno z jednoho kusu karbonového kompozitu. Podstatou pokročilé technologie je vícesměrové uložení karbonových vláken a inovativní výrobní proces tvarování extrémně vysokým tlakem. Výsledný produkt je lehčí a současně tužší a pevnější než stejný výrobek z hliníku.
ALUXX SL ALUMINUM: Nejmodernější hliníkový materiál je vyroben převážně ze slitiny 6011 a poskytuje ve své třídě nejlepší poměr pevnosti a hmotnosti. Rámová sada vznikla unikátní technologií svařování se zaměřením na výkonnostní styl jízdy.ODPRUŽENÍ MAESTRO: Čtyři strategicky umístěné čepy a dvě vahadla společně vytvářejí jeden virtuální (plovoucí) střed otáčení zadní stavby. Díky tomu je neutralizováno působení zadní brzdy a systém je plně aktivní a vysoce citlivý ke všem typům nerovností, a to bez nežádoucího pohupování při šlapání.
OVERDRIVE: Oversize sloupek přední vidlice má za cíl zvýšit tuhost přední části rámové sady a řízení pro přesné ovládání kola. Součástí jsou oversize ložiska hlavového složení (spodní 1 1/4" a horní 1 1/8" u silničních kol a spodní 1 1/2" a horní 1 1/8" u MTB kol) a kónický sloupek vidlice pro zajištění optimální tuhosti řízení.