Kolo Giant Trance X 2, 2023
Trance X je postaven na hliníkovém rámu ALUXX SL. Pro výrobu těchto rámů používáme vysoce kvalitní slitinu a pokročilé výrobní metody a procesy – díky tomu je rám velmi lehký, ale zároveň dostatečně tuhý a pevný. Horní vahadlo odpružení je karbonové (technologie Advanced Forged Composite) – výsledkem je vyšší tuhost i pevnost a zároveň nižší hmotnost.
Díky flip chip vložkám v horním vahadle odpružení si můžete snadno upravit geometrii kola, aby co nejlépe vyhovovala vašemu stylu jízdy nebo terénu, v jakém nejčastěji jezdíte – mění se především úhel hlavové a sedlové trubky a výška středu šlapání (BB drop). Nastavení do pozice Low je vhodné pro rychlejší, agresivnější terén, kde bude kolo stabilnější a lépe ovladatelné. Pro jízdu v pomalejším, užším terénu je určena pozice High.
Odpružení Maestro u tohoto modelu poskytuje zdvih 145 mm a vpředu s ním spolupracuje vidlice se zdvihem 160 mm. Čtyři pečlivě umístěné čepy a dvě vahadla společně vytvářejí jeden virtuální (plovoucí) střed otáčení zadní stavby. Díky tomu je neutralizováno působení zadní brzdy a systém je plně aktivní a vysoce citlivý ke všem typům nerovností, a to bez nežádoucího pohupování při šlapání.
Technologie:
ADVANCED FORGED COMPOSITE: Vahadlo zadního odpružení je vyrobeno z jednoho kusu karbonového kompozitu. Podstatou pokročilé technologie je vícesměrové uložení karbonových vláken a inovativní výrobní proces tvarování extrémně vysokým tlakem. Výsledný produkt je lehčí a současně tužší a pevnější než stejný výrobek z hliníku.
ALUXX SL ALUMINUM: Nejmodernější hliníkový materiál je vyroben převážně ze slitiny 6011 a poskytuje ve své třídě nejlepší poměr pevnosti a hmotnosti. Rámová sada vznikla unikátní technologií svařování se zaměřením na výkonnostní styl jízdy.ODPRUŽENÍ MAESTRO: Čtyři strategicky umístěné čepy a dvě vahadla společně vytvářejí jeden virtuální (plovoucí) střed otáčení zadní stavby. Díky tomu je neutralizováno působení zadní brzdy a systém je plně aktivní a vysoce citlivý ke všem typům nerovností, a to bez nežádoucího pohupování při šlapání.
OVERDRIVE: Oversize sloupek přední vidlice má za cíl zvýšit tuhost přední části rámové sady a řízení pro přesné ovládání kola. Součástí jsou oversize ložiska hlavového složení (spodní 1 1/4" a horní 1 1/8" u silničních kol a spodní 1 1/2" a horní 1 1/8" u MTB kol) a kónický sloupek vidlice pro zajištění optimální tuhosti řízení.