Popis produktu Kolo Giant Trance X Advanced Pro 29 2 Carbon/Chameleon Mars, 2021
Kolo Giant Trance X Advanced Pro 29 2 Carbon/Chameleon Mars, 2021
Úplně nový člen „rodiny“ Trance je postaven na karbonovém rámu z materiálu Advanced Composite, karbonová je i zadní stavba a horní vahadlo odpružení Maestro. Geometrie kola je od základu navržena pro 29“ kola při dodržení všech standardů pro moderní trail bike. Oproti modelu Trance 29 je navýšen zdvih – vpředu ze 130 na 150 mm a vzadu ze 115 na 135 mm. To ale není vše – díky tzv. flip-chipu si můžete snadno upravit geometrii rámu pro váš styl jízdy nebo terén, jakým nejčastěji jezdíte. Úhel hlavové trubky můžete mít strmější (66,2 stupně) nebo položenější (65,5 stupně), úhel sedlové trubky je potom 77,9 nebo 77,2 stupně, což se projeví také na výšce středu šlapání (BB drop), která je buď 30 nebo 40 mm. Horní vahadlo odpružení Maestro je karbonové pro vyšší tuhost i pevnost a zároveň nižší hmotnost – jedná se o technologii Advanced Forged Composite. Přímé uchycení tlumiče do horního vahadla (tzv. trunnion mount) přináší ještě vyšší citlivost odpružení a lepší útlum. Pokud jde o výbavu, Trance X Advanced Pro 29 má vše, co na pořádném trail biku očekáváte – řazení 1x12 s širokým rozsahem převodů, zapletená bezdušová kola s širokými ráfky, výkonné 4-pístkové brzdy, teleskopickou sedlovku s vnitřně vedeným bowdenem a u nejvyššího modelu také vodítko řetězu MRP AMg V2 (karbonové).
Velikosti | S, M, L, XL |
---|---|
Barva | Carbon/Chameleon Mars |
Rám | Advanced Composite, celokarbonový (včetně zadní stavby), odpružení Maestro, zdvih 135 mm, flip chip |
Vidlice | RockShox Pike Select, zdvih 150 mm, 42 mm offset, Boost osa 15x110 mm (Maxle Stealth) |
Tlumič | RockShox Deluxe Select+, rozměr 185/55, naladěn pro Giant |
Řídítka | Giant Contact TR35, 780x35 mm, 20 mm zvýšení |
Představec | Giant Contact SL 35 |
Sedlovka | Giant Contact Switch, teleskopická, 30,9 mm |
Sedlo | Giant Romero SL |
Pedály | - |
Řazení | SRAM GX Eagle, převody 1x12 |
Přesmykač | - |
Přehazovačka | SRAM NX Eagle |
Brzdy | Shimano MT520, 4-pístkové |
Brzdové páky | Shimano MT501 |
Kazeta | SRAM NX Eagle, 11-50 zubů |
Řetěz | SRAM NX Eagle |
---|---|
Kliky | TruVativ Descendant 6k Eagle, převodník 30 zubů |
Středové složení | SRAM DUB, press fit |
Ráfky | Giant TRX-2 29 WheelSystem, karbonové ráfky |
Náboje | Giant TRX-2 29 WheelSystem, Boost pevné osy 15x110 a 12x148 mm |
Dráty | Giant TRX-2 29 WheelSystem |
Pláště | vpředu: Maxxis Minion DHF 3C Max Terra EXO TR, 29x2.5 / vzadu: Maxxis Dissector 3C Max Terra EXO TR, 29x2.4 (bezdušové) |
Doplňky | příprava na bezdušový provoz |
Hmotnost | Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci, a uvedené hmotnosti jsou často nepřesné. Pro zjištění přesné hmotnosti kola v dané velikosti je třeba nechat kolo zvážit na prodejně a stejně tak i model konkurenční značky – jedině tak budete mít pro porovnání hmotností přesná čísla. |
Technologie:
Advanced Composite Technology - Giant's High Performance Grade surový uhlíkový materiál se používá k výrobě tohoto zakázkového rámového materiálu v naší vlastní kompozitní továrně s vysokým poměrem tuhosti k hmotnosti. Přední trojúhelník těchto rámů je smontován a vytvarován jako jeden souvislý kus v proprietárním výrobním procesu zvaném Modified Monocoque Construction.
Advanced Forged Composite Technology - Nejmodernější vysokotlaký formovací proces se používá k výrobě komplexních uhlíkových vláken, které jsou lehčí, tužší a pevnější než podobné součásti vyrobené z hliníku. Tato technologie se používá v částech s kritickým výkonem, jako jsou kolébkové články Maestro Suspension.
Odpružení Maestro - Systém Maestro je založen na pečlivém umístění čtyř základních čepů, které neutralizují působení zadní brzdy, přesto udrží systém plně citlivý ke všem typům nerovností, a to bez nežádoucího pohupování při šlapání.
OverDrive - Originální technologie nadměrných trubek vidlice Giant od společnosti Giant. Navržena tak, aby poskytovala přesný výkon řízení vpředu, nadměrná ložiska náhlavní soupravy systému (1 1/4 ”spodní a 1 1/8” horní pro silnici, 1 1/2 ”spodní a 1 1/8” horní pro horské) a zúžená trubka kormidelního kloubu zajišťuje optimální tuhost řízení.
Tubeless System - Méně defektů. Větší trakce. Menší valivý odpor a plynulejší a rychlejší jízda. Bezdušový systém Giant’s usnadňuje využití všech těchto výhod než kdy dříve.