Popis produktu Kolo Giant XTC Advanced SL 29 1, 2023
Kolo Giant XTC Advanced SL 29 1, 2023
POKUD JDE O ZÁVODNÍ CROSS-COUNTRY TÉ NEJVYŠŠÍ ÚROVNĚ, NIC NEPŘEKONÁ EFEKTIVITU ULTRALEHKÉHO KARBONOVÉHO HARDTAILU. XTC ADVANCED SL 29 NEZAPŘE SVŮJ PŮVOD VE SVĚTOVÉM POHÁRU XCO A NA MARATONSKÝCH TRATÍCH A PŘEDSTAVUJE TEN NEJLEHČÍ XC ZÁVODNÍ STROJ, JAKÝ JSME KDY VYROBILI!
HLAVNÍ PŘEDNOSTI
Karbonový rám Advanced SL Composite
Díky superlehkému rámu nejvyšší třídy Advanced SL je XTC Advanced SL 29 tím nejlehčím XC závodním strojem, jaký jsme kdy vyrobili (rám ve velikosti M váží pouhých 920 gramů). Surový materiál nejvyšší kvality je s maximální pečlivostí utkán v naší vlastní továrně. Při výrobním procesu se pak uplatňují ty nejmodernější technologie a výrobní postupy a výsledkem jsou rámy s absolutně nejlepším poměrem tuhosti, pevnosti a hmotnosti.
Vysoce efektivní a dokonale vyladěný
Rám je navržen a zkonstruován tak, aby poskytl vysokou efektivitou šlapání a precizní ovládání kola za všech okolností. Velmi specifická je samotná konstrukce rámu, tedy skladba jednotlivých karbonových částí při ruční výrobě – liší se podle velikosti rámu. Optimalizována je především vertikální „poddajnost“, aby rám byl dostatečně tuhý a pohodlný zároveň. Tím je docíleno těch nejlepších jízdních vlastností pro každou velikost rámu.
Závodní XC geometrie
Ryze závodní geometrie tohoto XC speciálu dokonale využívá všech předností 29“ kol. Pár důležitých čísel – hlavový úhel činí 69,5° (u velikostí L a XL je to 70,0°), vidlice je tedy více položená, což pomáhá k lepší ovladatelnosti kola zejména ve vyšších rychlostech a v technických pasážích. Sedlový úhel 73,5° zase oceníte v prudkých výjezdech, kdy kolo díky vaší ideální jízdní pozici ochotně pojede nahoru a bude velmi dobře držet stopu.
-
VelikostiS, M, L, XL
-
BarvaMessier/Carbon
-
RámAdvanced SL-Grade Composite, 12x148mm thru-axle
-
VidliceRockShox SID SL Select +, 100mm, Charger 2 RL damper, 44mm offset, 15x110 Maxle Stealth, remote lockout
-
Tlumič-
-
ŘídítkaContact SLR XC 35, composite, 760x35mm
-
GripySRAM TwistLoc
-
PředstavecGiant Contact SL XC 35 S:60mm, M:70mm, L:80mm, XL:90mm
-
SedlovkaGiant Contact Switch dropper, Shimano remote, 30,9 mm
-
SedloFi'zi:k Antares R5 with K:ium rails
-
Pedály-
-
ŘazeníShimano Deore XT M8100, 1x12
-
Přesmykač-
-
PřehazovačkaShimano Deore XT M8100
-
BrzdyShimano Deore XT BR-M8100, hydraulic, Shimano RT-66 rotors [F]180mm, [R]160mm
-
Brzdové pákyShimano Deore XT BL-M8100
-
KazetaShimano Deore XT M8100, 10x51
-
ŘetězKMC X-12
-
KlikyPraxis Girder Carbon Boost, 32t S:170mm, M:175mm, L:175mm, XL:175mm
-
StředShimano, press fit
-
RáfkyGiant XCR 1 29 Carbon WheelSystem
-
Náboje[F] Giant XC alloy, CenterLock, [R] Giant XC alloy, DT350 internal, 54t ratchet system, CenterLock
-
DrátySapim Laser
-
PláštěMaxxis Rekon Race 29x2.25, foldable, TLR, EXO, tubeless
-
Doplňkytubeless prepared, 2.25" max tire size, 38t max chainring size
-
HmotnostBohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci, a uvedené hmotnosti jsou často nepřesné. Pro zjištění přesné hmotnosti kola v dané velikosti je třeba nechat kolo zvážit na prodejně a stejně tak i model konkurenční značky – jedině tak budete mít pro porovnání hmotností přesná čísla.
Technologie:
ADVANCED SL COMPOSITE: Špičkový surový karbon je tkaný a tvarovaný ve vlastní továrně na zpracování karbonu s pomocí nejpokročilejších konstrukčních a strojírenských řešení včetně technologie kontinuálních vláken (Continuous Fiber) pro větší pevnost a nižší hmotnost, pryskyřice vyrobené technologií Carbon Nanotube pro vyšší odolnost materiálu vůči nárazu a Fusion Process pro lehčí a pevnější spojení rámu. Advanced SL Composite – technologie, kterou využívají profesionální závodníci Giant v téměř každé cyklistické disciplíně.
OVERDRIVE: Oversize sloupek přední vidlice má za cíl zvýšit tuhost přední části rámové sady a řízení pro přesné ovládání kola. Součástí jsou oversize ložiska hlavového složení (spodní 1 1/4" a horní 1 1/8" u silničních kol a spodní 1 1/2" a horní 1 1/8" u MTB kol) a kónický sloupek vidlice pro zajištění optimální tuhosti řízení.