Popis produktu Kolo Scott SCALE 920, 2022
Kolo Scott SCALE 920, 2022
Geometrie inspirovaná nejskvělejšími závodními výkony, sada Sram Eagle a komponenty Syncros tvoří hardtailové kolo, které se už nemůže dočkat, až projede cílem jako první.
-
RÁM
Scale 3 Carbon / IMP Technology / HMF
BB92 / SW DM dropouts for Boost 12x148mm
SDS2 advanced Shock & Standing Damping System
ICCR Cable routing -
VIDLICE
FOX 32 SC Float Performance Air Grip 3
3-Modes / 15x110mm QR axle / 44mm offset / tapered steerer
Lockout / Reb. Adj. / 100mm travel -
OVLÁDACÍ SYSTÉM
SCOTT RideLoc Technology / below bar remote
3 modes / integ. Grip clamp -
PŘEHAZOVAČKA
SRAM GX Eagle 12 Speed
-
ŘAZENÍ
SRAM NX Eagle Trigger -
KLIKY
SRAM GX Eagle DUB
32T -
BB-SET
SRAM DUB PF 92 MTB / shell 41x92mm -
ŘETĚZ
SRAM CN NX Eagle -
KAZETA
SRAM XG1275 / 10-52 T -
BRZDY
Shimano Deore M6100 Disc -
ROTOR
Shimano SM-RT64 CL / 180/F and 160/R -
ŘIDÍTKA
Syncros Fraser 2.0 / Alloy 6061
T shape Flat / 9° / 740mm
Syncros Pro lock-on grips -
PŘEDSTAVEC
Syncros FL2.0
6° / integrated Spacer & Top Cap
6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8" -
SEDLOVKA
Syncros Duncan 2.0 / 10mm offset
31.6x400mm -
SEDLOVKA
Syncros Belcarra Regular 2.0
CRMO rails -
HLAVOVÉ SLOŽENÍ
Syncros Pro Drop in / Tapered 1.5"-1 1/8"
Bearing diameter size 42mm and 52mm -
PŘEDNÍ NÁBOJ
Formula CL-811 / 15x110mm -
ZADNÍ NÁBOJ
Formula CL-14811 / 12x148mm / XD Driver -
VÝPLET
Stainless Black 15G / 1.8mm -
RÁFKY
Syncros X-25 / 32H / 25mm
Tubeless ready -
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Schwalbe Racing Ray 29x2.25" / Preformance Folding / TLE Tubeless ready / Addix -
ZADNÍ PLÁŠŤ
Schwalbe Racing Ralph 29x2.25" / Preformance Folding / TLE Tubeless ready / Addix -
HMOTNOST V KG (CCA)
10.90 (with tubes) -
HMOTNOST V LB (CCA)
24.03 (with tubes) -
MAX. SYSTÉMOVÁ HMOTNOST
128 kg
The overall weight includes the bike, the rider, the equipment, and possible additional luggage.
Technologie:
TECHNOLOGIE EVO-LAP -
80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.
Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.
TLUMÍCÍ SYSTÉM SDS2 -
Jezdci dosvědčí, že pohodlí při jízdě je nezbytným faktorem ovlivňujícím výkon. Během vývoje hardtailového rámu je zásadní rozlišit oblasti, které je třeba optimalizovat po stránce komfortu a které jsou naopak zodpovědné za tuhost.
Hodně značek na trhu nabízí různá řešení, ale většina z nich se omezí pouze na jeden komponent nebo určitou oblast rámu. Technologie SCOTT SDS2 jde až k jádru pudla, nově pojímá pohodlí na hardtailových rámech bez toho, aby přidávala součásti nebo naopak obětovala tuhost v torzi. Cestou za vytyčeným cílem, analyzujeme a testujeme, abychom mohli optimalizovat nejen různé tvary trubek celého rámu, ale i odpovídající vrstvení karbonových vláken. Výsledkem je nový rám Scale s kontrolovaným průhybem v oblastech, které zvyšují jezdcovo pohodlí a zaručují optimální pohlcení vibrací nejen při jízdě v sedle, ale i ve stoje.