Popis produktu KOLO SCOTT SPARK 940, 2021
- SCOTT Spark 940 se superlehkým karbon/hliníkovým rámem, tlumičem FOX Nude, sadou Sram Eagle 12 a naším patentovaným systémem TwinLoc, kterým snadno volíte jeden ze tří modů tlumení.
-
RÁM
Spark 3 Carbon / technologie IMP / hlavní rám. trojúhelník HMF
BB92 / zadní stavba hliník SL 6011
Patky SW na Boost 12x148 mm
kompatibilita s šířkou 2.6" / konstrukce TBC Trunnion box -
VIDLICE
RockShox Revelation RL3 Air
Charger Damper s nízkorychlostním nastavením, 3 režimy
15x110mm Maxle Lite / 42mm offset / Kónický krk
Lockout / Nast. Nast., 130mm zdvih -
TLUMIČ
FOX Float EVOL Performance Trunnion
DPS / Lockout - Trail - Descend
DPS / Nast. odskoku
Travel 120mm / 165X45mm -
OVLÁDACÍ SYSTÉM
SCOTT TwinLoc TSP
Ovladač tlumení / telesk. sedlovky
pod řídítky / 3 režimy / integ. objímka v gripu
-
PŘEHAZOVAČKA
Sram NX Eagle 12 rychlostí -
ŘAZENÍ
SRAM SX Eagle Trigger -
KLIKY
SRAM X1 Eagle DUB Boost
32T -
VODÍTKO ŘETĚZU
SCOTT custom -
BB-SET
SRAM DUB PF integrated / shell 41x92mm -
ŘETĚZ
SRAM CN NX Eagle -
KAZETA
SRAM SX-PG1210 / 11-50 T -
BRZDY
Shimano MT501 Disc -
ROTOR
Shimano SM-RT54 CL / F&R 180mm -
ŘIDÍTKA
Syncros Fraser 2.0 / Alloy 6061
T shape Flat / 9° / 760mm
Gripy Syncros Pro, Lock-On -
PŘEDSTAVEC
Syncros FL2.0 / 6061 Alloy
6° / Integr. víčko / 31.8mm / 1 1/8" -
SEDLOVKA
Teleskopická sedlovka Syncros Duncan 2.5
31.6mm / vel. S 100 mm / vel. M, L & XL 125 mm -
SEDLOVKA
Syncros Belcarra Regular 2.5 -
HLAVOVÉ SLOŽENÍ
Syncros Pro Drop-In / Tapered 1.5"-1 1/8"
Průměr ložisek 42 mm a 52 mm -
PŘEDNÍ NÁBOJ
Formula CL-811 / 15x110mm -
ZADNÍ NÁBOJ
Formula CL-148S / Boost 12x148mm -
VÝPLET
Stainless Black 15G / 1.8mm -
RÁFKY
Syncros X-25 / 32H / 25mm
Tubeless ready -
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Maxxis Rekon / 2.4" / 60TPI Folding Bead
Tubeless Ready / EXO -
ZADNÍ PLÁŠŤ
Maxxis Rekon / 2.4" / 60TPI Folding Bead
Tubeless Ready / EXO -
HMOTNOST V KG (CCA)
13.40 -
HMOTNOST V LB (CCA)
29.54 -
MAX. SYSTÉMOVÁ HMOTNOST
128 kg
Celková hmotnost zahrnuje kolo,
jezdce,
vybavení
a případné zavazadlo.
-
A | HEAD TUBE ANGLE | 67.2 ° | 67.2 ° | 67.2 ° | 67.2 ° | ||||||||||||||
B | HEAD TUBE LENGTH | 95.0 MM | 95.0 MM | 105.0 MM | 115.0 MM | ||||||||||||||
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 575.0 MM | 605.0 MM | 635.0 MM | 655.0 MM | ||||||||||||||
D | STANDOVER HEIGHT | 738.0 MM | 746.0 MM | 760.0 MM | 778.0 MM | ||||||||||||||
E | BB OFFSET | -43.0 MM | -43.0 MM | -43.0 MM | -43.0 MM | ||||||||||||||
F | BB HEIGHT | 327.0 MM | 327.0 MM | 327.0 MM | 327.0 MM | ||||||||||||||
G | WHEEL BASE | 1,121.6 MM | 1,151.6 MM | 1,182.8 MM | 1,203.9 MM | ||||||||||||||
H | BB CENTER TO TOPTUBE CENTER | 345.0 MM | 375.0 MM | 425.0 MM | 475.0 MM | ||||||||||||||
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 410.0 MM | 440.0 MM | 490.0 MM | 540.0 MM | ||||||||||||||
J | SEAT ANGLE | 73.8 ° | 73.8 ° | 73.8 ° | 73.8 ° | ||||||||||||||
K | CHAINSTAY | 438.0 MM | 438.0 MM | 438.0 MM | 438.0 MM | ||||||||||||||
L | REACH | 402.7 MM | 432.7 MM | 460.0 MM | 477.3 MM | ||||||||||||||
M | STACK | 593.1 MM | 593.1 MM | 602.4 MM | 611.6 MM | ||||||||||||||
N | STEM LENGTH | 50.0 MM | 60.0 MM | 70.0 MM | 80.0 MM | ||||||||||||||
0 | TRAIL | 100.2 MM | 100.2 MM | 100.2 MM | 100.2 MM |