Elektrokolo Crussis e-Cross 1.6, 2021

Tento produkt je dočasně nedostupný. Zkuste prosím navštívit jednu z následujících kategorií:

Popis produktu Elektrokolo Crussis e-Cross 1.6, 2021

UrčeníPánské

Elektrokolo Crussis e-Cross 1.6, 2021

 

 

Pánové, pokud hledáte e-kolo pro sportovnější jízdu nebo výlet, jste na správné adrese. Pánské krosové elektrokolo e-Cross 1.6 je totiž určené nejen pro výlety všeho druhu na silnicích a cyklostezkách, ale zvládne také sportovnější ježdění v lehkém terénu. Již se nemusíte bát kopcovitého profilu výletu. Naopak! Do trati se můžete pustit s vervou sobě vlastní. Je čas vyrazit!

Geometrie e-biku E-Cross 1.6 předurčuje tento krosový stroj ke sportovní jízdě. K tomu přispívá rovněž baterie Li-Ion 13 Ah, která je plně integrována do rámu e-kola. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co víc si přát?

Snad funkčnost a spolehlivost. O tu se stará elektromotor Bafang umístěný v náboji zadního kola. Spolehlivě vás doveze až do vzdálenosti 100 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD panelu umístěného na řídítkách. Ten zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.

E-kolo je vyráběno na 28“ kolech ve dvou velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 21 rychlostí sady Shimano Tourney a jízdní komfort vám zpříjemní odpružená vidlice a pohodlné sedlo.

E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku a nosiče. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat. Nebo se podívejte na model e-Gordo 1.6, které je vybaveno blatníky a nosičem.

Není nač čekat. E-bike Crussis E-Cross 1.6 je připraven pro váš parádní výlet. Šlápněte do pedálů!

Pokud byste přesto zatoužili po modelu se silnější baterií, koukněte na e-kolo e-Cross 1.6-S nebo e-Cross 7.6 / 7.6-S se středovým elektromotorem a lepší doplňkovou výbavou (vidlice, přehazovačka,…).

 
Rám - Alu 6061, velikost rámu 18" / 20"
Vidlice - ZOOM 420E 700C no lock
Baterie - Li-Ion 36V / 468 Wh (13 Ah)
Motor - BAFANG 250W (MAX 500W), v zadním náboji
Umístění motoru - v zadním náboji
Ovládání - LCD panel, 5 stupňů asistence
Řídící jednotka - sinusová
Snímač šlapání - otáčkový (magnetový)
Nabíječka - 2 Ah (součást výbavy)
Dojezd - až 100 km
Asistent chůze - ano
Počet převodů - 3 x 7
Přehazovačka - SHIMANO Tourney RD-TY500-SGS, 7 rychlostí
Přesmykač - SHIMANO Altus FD-M313
Řazení - SHIMANO Tourney SL-TX50, 21 rychlostí
Řetěz - KMC Z7
Kazeta / vícekolo - SHIMANO MF-TZ500-7, 14-28 zubů
Převodník a kliky - CRUSSIS 48/38/28 zubů, 170 mm
Průměr kol - 28"
Brzdy - TEKTRO V-Brake
Ráfky - CRUSSIS 28", dvoustěnné, vložkované, 19 mm
Náboj přední - CRUSSIS, ložisko věneček, 36D
Náboj zadní - BAFANG s motorem
Pláště - KENDA 700x45 (47-622), černá
Hmotnost - Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně.
Nosnost - 120 kg
Řídítka - CRUSSIS AL 31,8mm, šířka 640 mm
Představec - CRUSSIS Al, 60 mm
Gripy - CRUSSIS ergonomicky tvarované s objímkou
Hlavové složení - Semi 1 1/8
Sedlová objímka - CRUSSIS s RU Al, černá 34,9
Sedlovka - CRUSSIS se zámkem, 31,6 / 350 mm
Doplňky - stojánek
 

Vlastnosti:

Baterie 468 Wh (13 Ah)

Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Baterie je plně integrována do rámu e-biku, což znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.

Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 100 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.

Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.

Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 6,5 hodiny.

LCD panel

Motorová asistence je ovládána prostřednictvím přehledného  LCD panelu s digitálním displejem, který je umístěn na řídítkách u přední brzdové páky. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?

Displej samotný zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.

Řazení a přehazovačka

O řazení se stará 21 rychlostí sada Shimano Tourney s 3 převody v předu a 7 vzadu. Zvolený převodový stupeň snadno poznáte na řadící páčce s ukazatelem.