Kolo Mondraker 27,5" FACTOR RR model 2015

Tento produkt je dočasně nedostupný. Zkuste prosím navštívit jednu z následujících kategorií:

Popis produktu Kolo Mondraker 27,5" FACTOR RR model 2015

Mondraker Factor RR -  kvalitní Trail XC  bike navržený pokrokovou Forward Geometrií na kolech 27,5"/650B a zdvihem 120 cm, který je postaven s využítím nejpokročilejších technologií - Zero Suspension System, Stealth 2.0 alloy Structure, SAT a IFD Integrated Front Derailleur System.

 

Specifikace 

 

Rám: Factor 27´5 Stealth 2.0 + SAT alloy Zero Suspension System 120mm, Forward Geometry
Tlumič: FoxFloat CTD LV Evolution 190x50mm
Vidlice: Fox 32 Float 27´5 CTD Evolution tapered 120mm
Hlavové složení: FSA Nº57 ACB Bearings integrated tapered 1-1/8”->1/5”
Představec: Onoff Stoic FG 30mm
Řidítka: Onoff Notion 1.0 31.8mm 740mm
Gripy: Onoff Diamond 1lock-on
Sedlovka: Onoff Notion 0-R 31.6mm 400mm
Sedlo: Mondraker Factor RR 27´5 custom design
Přední brzda: himano M-396 180mm
Zadní Brzda: Shimano M-396 160mm
Páky: Shimano M-396
Ráfky: MDK-XS1 27´5 wheelset
Špice: CN stainless
Přední nába: MDK-XS1 Disc Qr
Zadní nába: MDK-XS1 Disc Qr
Pláště: Kenda Honey Badger XC 27´5x2.05
Kliky: Sram S1000 38/24T
Střed: Sram GXP XR 73mm
Řetěz: Sram PC-1031 10s
Přesmyk: Shimano Deore FD-M616 Direct Mount
Přehazovačka: Sram X9 Long cage 10s
Řazení: Sram Trigger X-5 2x10s
Kazeta: Sram PG-1030 11-36T 10s
Váha: 13.3kg
 

Technologie:

ZERO SYSTEM patří bezesporu mezi nejpokrokovější a nejvyváženější systémy odpružení kol. Za jeho zrodem stojí 3 z nejvýznamnějších odborníků současnoti: americký “suspension guru” Dave Weagle  (autor patentů, které využívá mnoho výrobců kol: DW-link, DeltaS, Split Pivot), španělský inženýr César Rojo (vedoucí vývoje Mondrakeru, který pracoval pro KTM i Hondu) a dvounásobný světový šampión Fabien Barel.  Prvotní vývoj a testování zabraly dva roky a po úspěchu na top modelech Mondraker je systém neustále vyvíjen a ‘programován’ pro všechny typy jízdy od DH po XC. Dnes jej nalezneme na všech odpružených řadách Mondrakeru. Moderní systém odpružení musí mít kromě pružení i plno dalších vlastností podstatných pro perfektní jízdu vyváženou ve všech směrech. ZERO (anglicky “nula”) má tlumič umístěn v přesně vypočtené optimalizované pozici mezi dvěma pákami systému, které spojují zadní pevný trojúhelník s rámem. To spolu s vyvážením dráhy a intenzity působení jednotlivých sil umožňuje dosáhnout výborné vlastnosti, které lze přesně vyladit pro konkrétní zaměření kola.  Lze je shrnout do čtyř nul - ZERO :-)

ZERO POWER LOSS - NULOVÉ PROPRUŽOVÁNÍ
Díky přesnému vybalancování působení síly šlapání a síly pružení, má Zero systém prakticky nulové propružování při šlapání a tedy maximální efektivitu přenosu síly.

ZERO PEDAL KICK - NULOVÉ PROPÍNÁNÍ ŘETĚZU
Délka řetězu je v celé dráze pružení takřka stabilní a nedochází k žádnému nechtěnému tahu dozadu, který by mohl snížit efektivitu nebo narušit kadenci.

ZERO BRAKE INFLUENCE - NULOVÝ VLIV BRZD NA PRUŽENÍ
Průběh a efektivia zadního pružení u Zero je naprosto nezávislá na brždění. Díky tomu nedochází k žádné změně charakteristiky pružení a nechtěnému pohybu.

ZERO BUMPS - NULOVÉ ZPĚTNÉ RÁZY
Díky perfektnímu vyvážení působení jednotlivých sil a částí systému má Zero výbornou schopnost “samoabsorbce” zpětných rázů. Zero je kromě toho designováno, aby optimální výkon dosahovalo při minimálním SAG mezi 30-35%.

-----------------------

STEALTH
Stealth profilace a struktura trubek pro rámové sady Mondraker umožňuje postavit technologicky
vyspělé, odolné a přitom velmi lehké rámy (například u sjezdového rámu Summum se podařilo 
dosáhnout takřka  neuvěřitelných 3360 g). Ušlechtilá slitina Stealth technologie s variabilní tloušťkou stěn 
a takřka neomezenou možností modelace trubek umožňuje maximálně optimalizovat každou hranu
a plochu rámu a tak dosahovat bezprecedentní torzní tuhosti a efektivity přenosu sil. V neposlední 
řadě rámům dávají také nezaměnitelný Mondraker vzhled.

-----------------------
FORWARD GEOMETRY 
Nový pokrokový pohled na konstruci a odladění geometrie kola, který všeobecně zlepšuje vaši kontrolu nad kolem víc, než si dokážete představit. Již po krátkém seznámení je řízení stabilnější, citlivější, přesnější a v důsledku toho všeho je vaše jízda rychlejší.

• VÍCE JISTOTY V PRUDKÝCH KLESÁNÍCH
Díky více předsunuté pozici přední osy je příznivější nájezdový úhel a těžiště. Natolik, že je pro jezdce skoro nemožné 'jít přes řidítka'

• VÍCE STABILITY VE VYSOKÝCH RYCHLOSTECH
Delší rozvor kol poskytuje více stability a jistoty na všech typech terénu.

• PŘESNĚJŠÍ PŘÍMÉ ŘÍZENÍ
Kratší představec s délkou kolem 10 mm poskytuje mnohem jemnější a přesnější ovládání. Kolo má mnohem rychlejší reakci na řízení a to navzdory delšímu rozvoru.

• VÍCE STABILITY VE STOUPÁNÍ
Kontakt předního kola s terénem je preciznější díky větší vzdálenosti střed-přední osa. Tendence k zvedání předního kola je minimální i při prudkých výjezdech.

• VÍCE JISTOTY A STABILITY V TERÉNU
Lepší rozložení váhy mezi předním a zadním kolem dává kolu obecně lepší záběr a zlepšuje i oporu v zatáčkách. Průchod těžším terénem je rychlejší.

---------------------

 

Geometrie

 

 
Factor RR Geometry
         
  FRAME SIZE S M L XL
A Seat Tube Length 380mm 420mm 470mm 510mm
B Top Tube Length 615mm 635mm 660mm 680mm
C Bottom Bracket Drop -12mm -12mm -12mm -12mm
D Bottom Bracket Height 340mm 340mm 340mm 340mm
E Chainstay Length 430mm 430mm 430mm 430mm
F Seat Tube Angle, Actual 70.5º 70.5º 70.5º 70.5º
G Seat Tube Angle, Effective 74.5º 74.5º 74.5º 74.5º
H Head Tube Angle 68º 68º 68º 68º
I Fork Offset 42mm 42mm 42mm 42mm
J Wheelbase 1161mm 1183mm 1209mm 1230mm
K Head Tube Length 100mm 110mm 120mm 130mm
L Reach 465mm 482mm 505mm 522mm
M Stack 559mm 568mm 577mm 586mm